Очень часто встречаются ситуации, когда директора полосатой палки требуют от представителя интересов лица в административном процессе предьявить некий "мифический" договор, как аргумент последней надежды, в оправдание своего скудоумия в обще юридических вопросах, но мы же, активисты ДК, люди грамотные,зачастую с полным юридическим образованием просто обязаны помочь изможденному от палящего солнца и лихих мыслей мозгу еще вчерашнего выпускника кулинарного техникума и прочему сержансткого "генералитета".
Итак, на наши вопросы ответит ЦКУ и КАСУ.
Статья 626 ЦКУ гласит: " Договір — домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків."
Теперь то, что непосредственно нам и нужно:
Стаття 627. Свобода договору
1. Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Стаття 638. Укладення договору
1. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
2. Договір укладається шляхом пропозиції однієї
укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
И самое интересное-
формы договора
Стаття 639. Форма договору
1. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом.
2. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
3. Якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.
Как видим, в новом гражданском кодексе, в отличии от старой редакции , законадатель допускает абсолютно любую,возможною форму договора, что не может никак отрицать устной формы,следует так же четко понимать,что письменная форма договора,это такая форма, где стороны сами составляют договор и расписываются и не требует никаких нотариальных заверений,что касается вопроса представления интересов в административном процессе,за исключением представительства несовершеннолетнего лица, но этот аккорд не из нашей оперы
Теперь плавно подходим к изюму и маковкам и очень портим настроение голубым картузам
В этом нам поможет КАСУ
Стаття 56. Представники
1. Сторона, а також третя особа в адміністративній справі можуть брати участь в адміністративному процесі особисто і (або) через представника.
2. Представником може бути фізична особа, яка відповідно до частини другої статті 48 цього Кодексу має
процесуальну дієздатність.
3. Представники беруть участь в адміністративному процесі на основі договору або закону.
Стаття 48. Адміністративна процесуальна правосуб'єктність
1. Здатність мати процесуальні права в адміністративному судочинстві (адміністративна
правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади,державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).
2. Здатність особисто здійснювати процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить фізичним особам, які досягли повноліття і не визнані судом недієздатними, а також фізичним особам до досягнення цього віку у спорах з приводу публічно-правових відносин, у яких вони відповідно до законодавства можуть самостійно брати участь.
3. Здатність особисто здійснювати процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам Автономної Республіки Крим,самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Резюмирую:
Что бы быть представителем физического лица, на ВСЕХ СТАДИЯХ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРОЦЕССА ВПЛОТЬ ДО РАССМОТРЕНИЯ ДЕЛА В СУДЕ достаточно быть совершеннолетним и иметь паспорт,потверждающий Вашу административную правомочность и ВСЕ, никаких дипломов о юридическом образовании, справок с кож вена и сертификата о прохождении курсов по игре на бубне.
ТО, что требуют инспектора, доверенности, удостоверение адвоката, приминительно ТОЛЬКО на стадии СУДЕБНОГО РАССМОТРЕНИЯ ДЕЛА, это четко прописано в КАСУ:
Стаття 58. Документи, що підтверджують повноваження представників
1. Повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені довіреністю. Оригінали довіреностей або засвідчені підписом судді копії з них приєднуються судом до справи. { Частина перша статті 58 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010 }
Уважаемый водитель, знай свои права, будь добрее к инспектору,он ведь не виноват,чтл МВД сэкономило деньги на его образовании
