..сырой вариант, править, по максимуму сократить, перевести и отправлять
на счет краткости есть вопросы, второго раза не будет. из обращения должно бять ясно не только то чего хотят люди, но и почему они этого хотят. чего хотят обьяснить можно кратко, согласен , а вот почему хотят - кратко не сыформулируеш...............но "ужать" нужно.
В Совет Европы, Европарламент, Обаме, кому угодно, огласка главное. к стати в Страсбурге проффесору ясно дали понять, что в стране с судами и правоохранительной деятельностью - бардак. эта волна к стати.
Заангажованими депутатами , у даний час, як це стало звично - у гіршу сторону , змінюється доля громадян України законопроектом № 8397 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень». (Ініціатор законопроекту: Швець В.Д.) Даним законопроектом , його назвою , ніби то про сферу перевезень …., замасковані зміни до закону «Про Міліцію», які істотно погіршують права громадян України. І це у той час коли держава готується до Євро 1012 року. До України на свїх авто приїдуть тисячі громадян інших держав, яких з корумпованою радістю зустрінуть ДАІ , які після прийняття нових змін, набудуть законні підстави для зупинки любого авто не за порушення, а на приклад - на підставі проведення невідомих нікому, крім ДАІ « цільових заходів». Або за «різку, періодичну зміну швидкості руху». За якою методикою інспектор буде оцінювати різкість та періодичність? Не відомо нікому. Тобто кожен інспектор буде виконувати від імені держави свої владні повноваження на свій розсуд, а не на підставі, у порядку, та способом встановленим законом.
Без урахування судової практики, без аналізу великої кількості судових рішень про визнання дій ДАІ керованих протизаконним наказом МВС № 111-2009 року -, без урахувань зауважень громадян, у законі «Про міліцію», у якості «покращення для водіїв, та підпитки корупціонерів» планується істотне розширення переліку підстав для зупинки транспортних засобів. -пропонується додати до існуючого Закону «Про міліцію» нові, надумані, додаткові підстави для зупинки т\з , які не відповідають ратифікованим міжнародним стандартам ,та погіршують правове становище громадян: -якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); -наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; - необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, -необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; -проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Дані зміни до закону «Про Міліцію» скопієвані з відомчого наказу МВС № 111- 2009 року,, який викликає чисельні конфлікти між водіями і працівниками ДАІ на підставі того, що даний наказ не відповідає вимогам Конституціїї України і Закону «Про Міліцію», але не зважаючи на це ані міністру МВС, ані генпрокурору , ані мінюсту не вистачає сміливості визнати – даний наказ – протизаконним. Ст..19 Конституції України забов*язує органи державної влади , їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Це означае що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень. Але на даний час ніякими законами України не визначена процедура , способи поведінки та критерії на підставі яких інспекторі, не на власний корумпований розсуд ,а керуючись законом зможуть реалізовувати свої владні повноваження, які пропонуються законопроектом.
Конституція України написана насамперед для громадян України і її вимоги є простими і зрозумілими для тих самих громадян. Але чому чиновники не бажають виконувати вимоги Конституціїї - нам теж зрозуміло, сенс один-корумповані інтереси. Ціль яких , - закласти у законопроект № 8397 і надаюти інспекторам ДАЇ безмежні можливості для зупинки т\засобів.
Ііснуючий Закон «Про міліцію» в даний час узгоджується із європейським законодавством і дозволяє працівникам міліції припиняти, можливі правопорушення на транспорті, враховуючи зупинку несправних транспортних засобів, таких, що забруднюють навколишнє середовище, що використовуються з протиправною метою та тих, водії яких порушують Правила дорожнього руху, в одночас не порушуючи прав громадян. Призначення ДАІ - забезпечення безпеки руху на дорогах. Як що порядок не порушується то і зупиняти , на всяк випадок , ні кого не має потреби. Усі суперечки між водіями і ДАІ виникають на підставі того, що до безпеки руху на дорозі , більшості ДАІ нема ніякої потреби, бо основна насущна потреба ДАІ – вимагання грошей з водіїв для себе та свого керівництва. Тому підтвердженням є порушені кримінальні справи, судові рішення, численні накази МВС про звільнення ДАІ, та інші негативні факти. На даний час існуючій Закон «Про Міліцію» забороняє безпідставні зупинки, саме цим забороняє інспекторам порушувати конституційні права громадян. Але дана обставина не подобається корупціонерам і не дає можливості збагачуватись за рахунок поборів. Тому незаконні підстави для зупинки т\засобів треба увести у ранг Закону. Розширення вже існуючих підстав для зупинки транспортних засобів є прямим порушенням ч.2 ст.22 Конституції України «При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод» , та не відповідає декларованій адаптації нашого законодавства до європейського. Розширення причин для зупинки т.з ,не лише звужує права і свободи громадян на вільне пересування, передбачені ст. 33 Конституції України, а й навмисно , на законодавчому рівні, створює додаткове поле для корупції.
На підставі викладеного , від імені українських громадян ми звертаємося до Вас з проханням Звернути увагу нашого Президента на прохання його виборців виконувати передвиборні обіцянки – почути кожного, та виконати свій обов*язок Гаранта Конституції України, у такий спосіб – як дотриматись Конституції та не вносити змін до ст.. _____ Закону «Про міліцію».
|