Текущее время: 10 мар 2025, 23:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 18 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 10:15 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
Решил выделить в отдельную тему...
С 1 июля 2011 года вступает в силу ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції"
Вот 16 статья, которая нас интересует:
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 16. Вимоги щодо прозорості інформації

1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4
цього Закону, забороняється:

1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації,
надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено
законом;

2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі
інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.

2. Не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом
інформація про
:

1) розміри, види благодійної та іншої допомоги, що надається
фізичним та юридичним особам чи одержується від них особами,
зазначеними в пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону;

2) розміри, види оплати праці осіб, зазначених у пункті 1
частини першої статті 4 цього Закону
, а також одержані цими
особами за правочинами, які підлягають обов'язковій державній
реєстрації, дарунки (пожертви).

Теперь можем узнавать какая з/п у наших "любимых служителей"

Еще есть интересная статья 20:
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 20. Державний захист осіб, які надають допомогу в
запобіганні і протидії корупції

1. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії
корупції, перебувають під захистом держави. Держава забезпечує
здійснення правоохоронними органами правових,
організаційно-технічних та інших заходів, спрямованих на захист
від протиправних посягань на життя, здоров'я, житло та інше майно
осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, а
також близьких їм осіб.

2. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні
і протидії корупції, здійснюється відповідно до Закону України
"Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному
судочинстві" ( 3782-12 ).

Нас должны защищать и не привлекать за дачу взятки (на мой взгляд) 8-)

Ну и 21 статья - наказание. Ниче конкретного в ней нету - в установленном законом порядке (в посте ниже дал ссылку на изменения, касающиеся наказаний)
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 21. Види відповідальності за корупційні правопорушення

1. За вчинення корупційних правопорушень особи, зазначені в
частині першій статті 4 цього Закону, притягаються до
кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та
дисциплінарної відповідальності в установленому законом порядку.

2. Відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за
вчинення корупційних правопорушень, у триденний строк з дня
набрання відповідним рішенням суду законної сили, притягнення до
цивільно-правової відповідальності, накладення дисциплінарного
стягнення заносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які
вчинили корупційні правопорушення, що формується та ведеться
Міністерством юстиції України. Положення про Єдиний державний
реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, порядок
формування та ведення цього реєстру затверджується Міністерством
юстиції України.

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Последний раз редактировалось Death_R 20 июн 2011, 11:09, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 10:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Стаття 28. Громадський контроль за виконанням законів у сфері запобігання і протидії корупції

1. Громадський контроль за виконанням законів у сферізапобігання і протидії корупції здійснюється на підставі та в порядку, визначеному законом.

занимаемся поиском порядка и оснований


Стаття 21. Види відповідальності за корупційні правопорушення

1. За вчинення корупційних правопорушень особи, зазначені в частині першій статті 4 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності в установленому законом порядку.

это тоже необходимо искать.

корупційне правопорушення - умисне діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 4 цього Закону, за яке законом установлено кримінальну, адміністративну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність;

корупція - використання особою, зазначеною в частині першій статті 4 цього Закону, наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній в частині першій статті 4 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей;


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 11:03 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
так, ситуация прояснилась - не успели еще подправить и выложить все, поэтому вот ссылка на изменения в КПК, КУпАП и другие

мне понравилось вот это:
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 370. Провокація хабара або комерційного підкупу

1. Провокація хабара або комерційного підкупу, тобто свідоме
створення службовою особою обставин і умов, що зумовлюють
пропонування або одержання хабара чи неправомірної вигоди, щоб
потім викрити того, хто дав або отримав хабар або неправомірну
вигоду, -

карається обмеженням волі на строк до п'яти років або
позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, та зі штрафом
від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.

2. Те саме діяння, вчинене службовою особою правоохоронних
органів, -

карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років
та зі штрафом від п'ятисот до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян".

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 11:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
А мне нравится 16 и 4 статьи, тем более еще и ответственно есть за непредставление информации --- КУпАП 212-3. Информационный запрос становится мощным оружием ......

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 14:08 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
я не можу знайте де це було, але точно пам"ятаю що були такі правки до законів.
Мова йшла про те, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян має різні значення в різних випадках в КК, КУпАП і т.д.

- якщо мова йде про розмір вчиненого правопорушення/злочину, то неоподатковуваний мінімум доходів громадян рахується на рівні діючого прожиткового мінімуму
- якщо мова йде про суму покарання (штраф), то неоподатковуваний мінімум доходів громадян рахується на рівні 17 грн.

Наприклад.
Цитата:
Стаття 172-2. Порушення обмежень щодо використання службового
становища

Порушення особою встановлених законом обмежень щодо
використання службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей
з одержанням за це неправомірної вигоди у розмірі, що не перевищує
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
, або у зв'язку
з прийняттям обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших
осіб -

тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
з
конфіскацією незаконно одержаної неправомірної вигоди
матеріального характеру.


тобто мова йде не про винагороду в сумі, що не перевищує 85 грн, а про винагороду, що не перевищує 4 555 грн. на даний момент.

Тобто покарання за таке правопорушення буде менша ніж сума незаконної винагороди.

От тільки не можу згадати де це було, щоб бути впевненим

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 14:21 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
_Skamar_ писал(а):
тобто мова йде не про винагороду в сумі, що не перевищує 85 грн, а про винагороду, що не перевищує 4 555 грн. на даний момент.

Тобто покарання за таке правопорушення буде менша ніж сума незаконної винагороди.

От тільки не можу згадати де це було, щоб бути впевненим


в законі є можливість отримання подарунку що не перевіщує 50% мінімальної заробітної плати.
А от 172-2 ч.1 передбачає штраф саме за отримання хабара (винагороди) до 85 грн. А от ч.2 передбачено штраф за більшу суму

4 555 грн - це є 5 мінімальних заробітних плат на 1 січня 2011 року. І ця сума до корупції ніякого відношення не має

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 15:31 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
Death_R писал(а):
в законі є можливість отримання подарунку що не перевіщує 50% мінімальної заробітної плати.
А от 172-2 ч.1 передбачає штраф саме за отримання хабара (винагороди) до 85 грн. А от ч.2 передбачено штраф за більшу суму

4 555 грн - це є 5 мінімальних заробітних плат на 1 січня 2011 року. І ця сума до корупції ніякого відношення не має

та я совсем не это имею ввиду.
Сумма 85 грн это совсем не тот уровень, о котором стоит упоминать в этом контексте, это считай обед в столовке.

4 555 грн. это 5 прожиточных минимумов, установленный с 01.04.2011 г.

Вот, нашел то, о чем я говорил:
Цитата:
Податковий кодекс України
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2755-17
РОЗДІЛ XX. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
5. Якщо норми інших законів містять посилання на
неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх
застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм
адміністративного та кримінального законодавства в частині
кваліфікації злочинів або правопорушень,
для яких сума
неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової
соціальної пільги
, визначеної підпунктом 169.1.1 пункту 169.1
статті 169 розділу IV цього Кодексу для відповідного року.

169.1.1. у розмірі, що дорівнює 100 відсоткам розміру
прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на
місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового
року, - для будь-якого платника податку;

я ошибся только в сумме, нужно брать прожиточный минимум на 1 января текущего года, т.е. 894 грн.

Таким чином,
- по ч.1 ст. 172-2 за отримання неправомірної вигоди в сумі до 4 470 грн. (прожитковий мінімум встановлений на 1 січня 2011 р. помножений на 5) штраф 850 - 2550 грн з конфіскацією вигоди
- по ч.2 ст. 172-2 за отримання неправомірної вигоди в сумі до 89 400 грн. штраф 2550 - 8500 грн з конфіскацією вигоди
- по ч.1ст. 172-3 за пропозицію або надання неправомірної вигоди в сумі до 4 470 грн. штраф 850 - 2550 грн
- по ч.2 ст. 172-3 за пропозицію або надання неправомірної вигоди в сумі до 89 400 грн. штраф 2550 - 8500 грн
і т.д.
так що можна і далі красти.

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2011, 23:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
_Skamar_ писал(а):
так що можна і далі красти.

нічого це все тільки початок,нехай трусять свої жирні пуза,і бояться гроші з людей збивати.
СБУ,СВБ,Тепер оголосять конкурс,хто більше виловить гайців на дорозі,можливо і цілий підрозділ на землю мордою донизу,як в Росії ,покладуть :D

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 июн 2011, 00:04 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
пішохід писал(а):
нічого це все тільки початок,нехай трусять свої жирні пуза,і бояться гроші з людей збивати.
СБУ,СВБ,Тепер оголосять конкурс,хто більше виловить гайців на дорозі,можливо і цілий підрозділ на землю мордою донизу,як в Росії ,покладуть :D

та якби твої слова,да Богу в вуха.

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 июн 2011, 01:13 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
_Skamar_ писал(а):
так що можна і далі красти.

Не-не. Это автоматом влечет увольнение:
Цитата:
Стаття 22. Особливості звільнення з роботи осіб, які вчинили
корупційні правопорушення

Інші особи, яких притягнуто до кримінальної або
адміністративної відповідальності за корупційні правопорушення
,
пов'язані з порушенням обмежень, передбачених цим Законом,
підлягають звільненню з відповідних посад у триденний строк з дня
отримання органом державної влади, органом місцевого
самоврядування, підприємством, установою, організацією копії
відповідного судового рішення, яке набрало законної сили, якщо
інше не передбачено законом.

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 июн 2011, 13:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
Death_R писал(а):
Не-не. Это автоматом влечет увольнение:

ага, только в КЗоТ почему то забыли внести правки.

Цитата:
Стаття 40. Розірвання трудового договору з ініціативи
власника або уповноваженого ним органу

Трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також
строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності
можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише
у випадках:
1) змін в організації виробництва і праці, в тому числі
ліквідації, ...
2) виявленої невідповідності працівника займаній посаді або
виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану
здоров'я, які перешкоджають продовженню даної роботи,...
3) систематичного невиконання працівником без поважних причин
обов'язків, покладених на нього трудовим договором або правилами
внутрішнього трудового розпорядку, якщо до працівника раніше
застосовувалися заходи дисциплінарного чи громадського стягнення;
4) прогулу ...
5) нез'явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців
підряд внаслідок тимчасової непрацездатності,...
6) поновлення на роботі працівника, який раніше виконував цю
роботу;
7) появи на роботі в нетверезому стані,...
8) вчинення за місцем роботи розкрадання (в тому числі
дрібного) майна власника, встановленого вироком суду, що набрав
законної сили, чи постановою органу, до компетенції якого входить
накладення адміністративного стягнення або застосування заходів
громадського впливу.

Стаття 41. Додаткові підстави розірвання трудового
договору з ініціативи власника або уповноваженого
ним органу з окремими категоріями працівників за
певних умов
Крім підстав, передбачених статтею 40 цього Кодексу, трудовий
договір з ініціативи власника або уповноваженого ним органу може
бути розірваний також у випадках:
1) одноразового грубого порушення трудових обов'язків
керівником підприємства, установи, організації всіх форм власності
(філіалу, представництва, відділення та іншого відокремленого
підрозділу), його заступниками, головним бухгалтером підприємства,
установи, організації, його заступниками, а також службовими
особами митних органів, державних податкових інспекцій, яким
присвоєно персональні звання, і службовими особами державної
контрольно-ревізійної служби та органів державного контролю за
цінами;
1-1) винних дій керівника підприємства, установи,
організації, внаслідок чого заробітна плата виплачувалася
несвоєчасно ...
2) винних дій працівника, який безпосередньо обслуговує
грошові, товарні або культурні цінності,...
3) вчинення працівником, який виконує виховні функції,
аморального проступку, не сумісного з продовженням даної роботи.

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2011, 18:35 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
З А К О Н У К Р А Ї Н И

{ Закон втратив чинність на підставі Закону
N 2808-VI ( 2808-17 ) від 21.12.2010 }

Про відповідальність юридичних осіб
за вчинення корупційних правопорушень

вместо этого есть что либо ???


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2011, 00:20 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
kam писал(а):
вместо этого есть что либо ???

ну так в обсуждаемом законе уже и юрлица присутствуют. В общем запаковали все в один закон

_Skamar_ писал(а):
ага, только в КЗоТ почему то забыли внести правки.

КЗпП нужно читать полностью:
Цитата:
Стаття 7. Особливості регулювання праці деяких категорій
працівників

Особливості регулювання праці осіб, які працюють у районах з
особливими природними географічними і геологічними умовами та
умовами підвищеного ризику для здоров'я, тимчасових і сезонних
працівників, а також працівників, які працюють у фізичних осіб за
трудовими договорами, додаткові (крім передбачених у статтях 37 і
41 цього Кодексу)
підстави для припинення трудового договору
деяких категорій працівників за певних умов (порушення
встановлених правил прийняття на роботу та ін.)
встановлюються
законодавством
.


Вот и установили - если коррупционер, тогда иди вон

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2011, 09:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
http://blog.liga.net/user/zoloto/article/5749.aspx


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 июл 2011, 19:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
http://blog.liga.net/user/zoloto/article/7122.aspx
__________________________________________________________________________________________

Закон про корупцію: короткий аналіз

УХВАЛЕНО НОВИЙ ЗАКОН ПРО БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ

Сьогодні набув чинності Закон «Про засади запобігання та протидію корупції». Даний закон запроваджує деякі важливі нововведення, які слід мати на увазі та враховувати на практиці.

1. Розширення кола суб’єктів корупційних діянь.

Перелік суб’єктів корупційних діянь, що охоплював зазвичай лише осіб зі статусом державних службовців було доповнено:

- особами, які надають публічні послуги (напр., нотаріус, аудитор, третейський суддя, арбітражний керуючий, оцінювач і т.д.);

- особами, які не є державними службовцями, проте отримують заробітну плату з державного чи місцевого бюджету (напр., вчителі, лікарі);

- особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно господарських функцій у підприємствах приватного сектору (напр., директор, керівник підрозділу, завгосп);

2. Розширення кола корупційних діянь.

Серед звичного переліку, який охоплював сприяння у підприємництві з використанням посадового/службового становища, здійснення підприємницької діяльності (безпосередньо або через входження до керівних органів юридичних осіб), відмову у наданні інформації та неправомірне сприяння у тендерних процедурах, з’явилися:

- неправомірне сприяння («протежування») у призначенні особи на посаду (для всіх суб’єктів);

- зайняття іншою, крім підприємницької, оплачуваною діяльністю (у т.ч. на умовах сумісництва) крім викладацької/творчої/наукової/медичної практики, якщо тільки законом безпосередньо не вказано на наявність такого права (напр., щодо права працювати за сумісництвом особам, які не є керівниками підприємств) (для державних службовців);

- одержання дарунків/пожертв за рішення/дії/бездіяльність в інтересах дарувальника (у т.ч. вчинені іншими особами), а також від підлеглих (для державних службовців та осіб, що отримують заробітну плату з бюджету/надають публічні послуги).

3. Обмеження щодо роботи звільнених осіб.

Після звільнення державного службовця з посади йому забороняється:

- протягом 1 року укладати трудові договори/правочини з особами, що були підконтрольні йому на час перебування його на посаді;

- розголошувати або іншим чином використовувати інформацію, яка стала йому відомою у процесі роботи за посадою на державній службі.

4. Заборона відмовляти у наданні інформації.

Всім суб’єктам корупційних діянь (у т.ч. посадовим особам юридичних осіб приватного сектору) забороняється відмовляти запитувачам у наданні інформації, а так само надавати запитувану інформацію несвоєчасно/недостовірно/не у повному обсязі. Право на такі запити мають всі особи щодо публічної інформації (відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації»), адвокати (відповідно до Закону «Про адвокатуру») тощо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 18 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: