Текущее время: 28 фев 2025, 12:12

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Мита на авто не допомогли Васадзе
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 18:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 дек 2012, 13:06
Сообщений: 7452
Авто: ~
Город: West
Мита на авто не допомогли Васадзе
Олександр Черевко, для ЕП — Понеділок, 1 липня 2013, 09:00
http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /1/382982/

Через два місяці, які минули з часу запровадження загороджувального мита на іномарки, можна спробувати проаналізувати підсумки цього суперечливого кроку.
Головний з них: автомобіль із засобу пересування знову перетворився на розкіш.
Після рекордних продажів квiтня, викликаних ажіотажем навколо введення спецмита, у травні ринок нових легкових автомобілів знизився на 41% порівняно з квітневими показниками.
Це при тому, що 2012 року проти 2011 року ринок також показав "мінус".
Щоправда, всю другу декаду червня корпорація "Укравтопром" яка контролюється народним депутатом Таріелом Васадзе, дуже тішилася, що головний вітчизняний товаровиробник - "АвтоЗАЗ" - виборов у травні першість у продажах, зайнявши майже 12% ринку.
Щоправда, сукупно було продано 1 762 авто моделей "Сенс", "Ланос", "Віда" та "Форца". Для порівняння: у квітні "АвтоЗАЗу" вдалося продати 1 839 автомобілів. Однак цікавіше інше: травневі продажі зразка 2012 року та 2011 року також перебували близько позначки 1 700 автомобілів.
Відтак "АвтоЗАЗ" як був у своїй ніші, так там і залишився. Загороджувальне мито ніяк не допомогло йому "посунути" своїх конкурентів.
А що ж інші вітчизняні автовиробники? У період відзначення п'ятирічного ювілею з дня запуску конвеєра запрацював автозавод у Черкасах. Там отримали згоду "АвтоВАЗу" на складання "десяток" попереднього покоління. Автомобіль мав би брати покупця доступною ціною, однак разючого стрибка продажів не відбулося.
Через це у Черкасах вирішили співпрацювати з китайськими виробниками - до кінця 2013 року поставити на конвеєр кілька моделей JAC і Lifan. Мова йде про кілька тисяч виготовлених в Україні і для України автомобілів. Це при тому, що потужності розраховані на 120 тис легковиків на рік.
Не скільки від мита, скільки від виводу на ринок нової моделі Rapid гарну динаміку приросту продажів демонструє "Шкода". Проте і її завод у Соломоново до кінця 2013 року повинен скласти 14-16 тис авто при потужностях 120 тис машин.
До речі, Rapid сплутав карти глобальному концернові VW. Той збирався подавати в Україні SEAT Toledo - майже повний відповідник Rapid, але з іншими опціями. Однак тепер ця модель розгубила свої конкурентні переваги.
Як відомо, мита вже принаймні відстрочили виведення на український ринок доброго десятка доступних для багатьох автомобілів, а деякі бренди змушені були оголосити про скорочення модельного ряду на вітчизняному ринку.
Ще раз добрим словом хочеться згадати "АвтоЗАЗ": встановлене там обладнання дозволяє складати лише мікролітражні автомобілі. Тобто середніх розмірів кросовер не "влізе" у заводську фарбувальну камеру.
Сучасна фарбувальна лінія не обійдеться без мільйонних інвестицій. Саме тому переговори з великим китайським концерном Сhery зайшли в тупик. Утім, сам по собі авторинок України вкрай обмежений. Перспективу щось виробляти тут розглядають лише крізь призму можливості продати це в країнах СНД.

Така перспектива з'явилася. На вимогу СОТ Росія змушена була переглянути ставки запровадженого торік утилізаційного збору. Він поширювався на всі імпортовані авто і не зачіпав виробників, які налагодили виробництво в Росії.
Тепер правила змінюються. Уряд РФ не захотів скасовувати додаткові побори й запровадив їх для всіх: і своїх, і чужих. У найпопулярнішому "бюджетному" сегменті цінники додали майже по 1 тис дол.
Відтак, українські "Ланос" та "Сенс" знову стали конкурентними на російському ринку і отримали нагоду на рівних по конкурувати з "АвтоВАЗом". Однак така новація вже призвела до падіння обсягів продажів у Росії в травні на 12%.
До речі, ці 12% дорівнюють половині річного обсягу ринку легковиків в Україні. Тож шансів пробити собі дорогу на російський ринок у вітчизняних виробників нема.
Причина не тільки у надмірній конкуренції: Росія, Білорусь та Казахстан хочуть оскаржити в суді порушення Україною угоди про зону вільної торгівлі в СНД. Таким порушенням, на їх думку, стало запровадження мита на іномарки. Про цей намір оголосив міністр торгівлі Евро-азійської економічної комісії Андрій Слєпньов.
Очевидно, що білоруси й казахи підписалися "за компанію", бо ще не мають легкової автомобільної промисловості. У такий спосіб вони захищають інтереси "старшого брата", в якого "пересох" збут іномарок російського виробництва.
Попереджувальний постріл зробила й Туреччина. Наслухавшись заяв Миколи Азарова з приводу того, що Україна жодних правил і вимог СОТ не порушила, турки й собі запровадили загороджувальне мито - на українські грецькі горіхи.
Нова ставка ввізного податку - 23% - копіює українську ввізну ставку на автомобілі. Турки запевняють, що до їх бюджету додатково надійде 6,1 млн дол.
Європейська комісія також підрахувала власні збитки. Йдеться про 250 млн євро, які ЄС не отримає від скорочення продажів легковиків на українському ринку. Каже, що сума некритична, однак і собі прискіпливо вивчає асортимент українського імпорту, щоб "компенсувати" втрати.
Стоїть питання і таким чином, що без скасування загороджувального мита на іномарки угода про асоціацію та зону вільної торгівлі з ЄС може не відбутися.
Імпортери на дії українського уряду відреагували по-різному. Хтось сформував достатні складські запаси. Хтось одразу підняв ціни.
Найхитріші залишили ввезені машини на митних складах. Розсудили так: мито передбачені три роки діяти точно не буде. Дешевше буде навіть через рік замінити акумулятор, ніж віддавати додатково 12,95% від митної вартості авто тепер.
Словом, за два місяці прориву не сталося. Усе вказує на те, що його й не буде. А ось те, що Україна надала можливість демонстративно себе покарати, аби іншим не кортіло діяти так само, - очевидно.


Последний раз редактировалось Доктор Лайтман 02 июл 2013, 19:04, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 18:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 дек 2012, 13:06
Сообщений: 7452
Авто: ~
Город: West
Доктор Лайтман писал(а):
Відтак "АвтоЗАЗ" як був у своїй ніші, так там і залишився. Загороджувальне мито ніяк не допомогло йому "посунути" своїх конкурентів.

А воно думало що людина, яка хоче Ауді А6 попи.з.дячить бігом за Сенсом :lol:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 18:58 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 12 дек 2012, 20:06
Сообщений: 981
Откуда: Из Донецка,р-н.Аэропорт.
Авто: самолёт
Город: Донецк
))))))))))))))))))поделом хапугам поделом!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Победа будет за правдой


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 18:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 июн 2012, 00:13
Сообщений: 3004
Откуда: ДК Киев
Авто: Audi 2.8 АКПП
Город: Киев
Пусть сосут пипу со своими лайносоми.

_________________
Если человека кусает вампир, он становится вампиром!
Такое впечатление что всех ГАИшников покусали БАРАНЫ!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 19:41 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 дек 2012, 17:32
Сообщений: 418
Авто: Mondeo 1.8TDI
Город: Днепропетровск
Серега 135 писал(а):
Пусть сосут пипу со своими лайносоми.

Нет. Пусть успешно продают Ланосы с ГУР-ом и кондиционером на литье за 4-4,5 тысяч долларов или в кредит на 3-5 лет под 10-15% с нулевым первым взносом.
:D


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 19:54 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 дек 2012, 13:06
Сообщений: 7452
Авто: ~
Город: West
Wombat писал(а):
Серега 135 писал(а):
Пусть сосут пипу со своими лайносоми.

Нет. Пусть успешно продают Ланосы с ГУР-ом и кондиционером на литье за 4-4,5 тысяч долларов или в кредит на 3-5 лет под 10-15% с нулевым первым взносом.
:D

это невозможно...так что первый вариант


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 21:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
сегодня заезжали в автоцентр на кольцевой

заз ланос 78900-90000 грн
заз сенс 57900-65500 грн
заз форца 85700-93 900 грн
заз вида 88900-96200 грн


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 21:21 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 20:53
Сообщений: 5750
Авто: разные
Предлагаю ЗАЗу окуенный рынок сбыта: гаражи Администрации Президента, ВР, губеров там всяких, МВД, ПФ и прочих щырых дэржслужбовцив.
Поговаривают, шо там закупки сотнями мульонов доларей исчисляются! Вот ЗАЗ заживет-то! Рабочие места, инвестиции, и прочие сказочные словосочетания!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 22:13 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2012, 09:41
Сообщений: 239
Откуда: Киев
Авто: Toyota Camry
Город: Harrison, NJ
У нас уже циркулируют слухи, что скоро снимут эту.. как бестолковую :roll:

_________________
В человечке все должно быть прекрасненько - и одежонка, и душонка, и мыслишки, и делишки.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 22:19 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2010, 14:46
Сообщений: 334
Авто: oooo
Город: Киев
Зато Нина в шоколаде

_________________
"Закон напрасно существует для тех, у кого нет ни мужества, ни средств защищать его." Т. Маколей


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 23:16 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Fazan писал(а):
Зато Нина в шоколаде

? Хто е Нiна?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2013, 23:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 дек 2012, 13:06
Сообщений: 7452
Авто: ~
Город: West
freeman john писал(а):
Fazan писал(а):
Зато Нина в шоколаде

? Хто е Нiна?

Доця


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июл 2013, 02:47 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 09 апр 2012, 07:26
Сообщений: 2380
Авто: УАЗ
Город: Большой
Злой Ворон писал(а):
У нас уже циркулируют слухи, что скоро снимут эту.. как бестолковую

При таком порванном торговом балансе? Не думаю. Разве что в виде уступки европейцам в обмен на ассоциацию.

_________________
Удалите акк.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июл 2013, 05:17 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
пля в кабмине сидит ебн...тая компашка во главе с маразматиком, и клепашат высеры, та только это говнецо потребителю майух не нужно, а завод наклепал на склады, а дилеры не берут, потому как красная цена этих "авто" должна быть такой какая была на момент появления на рынке Украины 4500!
За годы производства нихера нового не появилось, в модернизацию бабосы не вкладывали и рынок просрали!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июл 2013, 09:11 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 05 июн 2011, 20:57
Сообщений: 52
Авто: Skoda
Только учтите, что за 4500 у ланоса были польские кузова, которым сносу не было, а с 2008 зазовские, у которых багажник не закрывается из-за перекосов...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 15


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: