Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org.ua./forum/ |
|
Спецмито на авто захистить національні інтереси України? https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=21&t=31414 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | AMD [ 22 мар 2013, 10:20 ] |
Заголовок сообщения: | Спецмито на авто захистить національні інтереси України? |
Цитата: Спецмито на авто захистить національні інтереси України? Відповідно до рішення Міжвідомчої комісії з питань міжнародної торгівлі від 28 квітня 2012 року в Україні вводиться нове спецмито на імпорт легкових автомобілів. Воно стосуватиметься нових легкових автомобілів із робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1 тис. куб. см, але не більш ніж 1,5 тис. куб. см, і становитиме 6,46%, а також нових легкових автомобілів з двигуном внутрішнього згорання з іскровим запалюванням із робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1,5 тис. куб. см, але не більш ніж 2,2 тис. куб. см – 12,95%. Рішення комісії набуває чинності через 30 днів з дня опублікування цього оголошення – зазначається у документі. Застосування спеціальних заходів, як вимушений інструмент, на думку членів Комісії, сприятиме відновленню обсягів виробництва та продажів автотранспортних засобів власного виробництва, позитивно вплине на збереження та поновлення робочих місць з урахуванням суміжних галузей виробництва.» Що ж відбувається насправді? Не слід забувати, що спеціальне мито стане додатковим до нині діючого 10%-го мита на імпорт автомобілів. Таким чином, його введення призведе до збільшення вартості розмитнення транспортних засобів з об’ємом двигуна понад 1 тис. куб. см, але не більш ніж 1,5 тис. куб. см, на 23-24 %, а транспортних засобів з об’ємом двигуна понад 1,5 тис. куб. см, але не більш ніж 2,2 тис. куб. см – на 46-47%. Уряд вирішив поповнити держбюджет за рахунок введення спеціального мита на імпорт транспортних засобів середнього класу. Для дорогих авто з великим об’ємом двигунів ставка не зміниться. Тому багатіїв ця новація не зачепить – нововведення не стосується елітних авто з об’ємом понад 2,2 тис. куб. см. Офіційно, це вимушений крок Уряду, задля захисту національного автовиробника. У цей же час, аналітики застерігають владу, що та наступає на старі граблі. Як приклад, наводять ситуацію 2009 року, коли мито на ввезення призвело до втрати державою мінімум півтора мільярда гривень, а привчити українців до «шедеврів» вітчизняного автопрому так і не вдалося. Тоді на згадку про урядову ідею залишилися бюджетні втрати. Пересічні українці просто не знайшли додаткових коштів на купівлю автомобілів за новими цінами. Враховуючи, що спецмито буде стосуватись найпопулярніших серед українців транспортних засобів середнього класу, а подорожчання машин з обсягом двигуна до 2,2 літра не уникнути, пересічним громадянам потрібно буде вибирати: платити за улюблені марки автомашин набагато більше; купувати тільки вживані іномарки; взагалі відмовитися від машин як транспортного засобу. Є звичайно ще один варіант – те, до чого нас намагається схилити Уряд – відмовитись від можливості самостійно обирати автомобілі на користь тих, які урядовці називають вітчизняними. У такому разі вони б самі мали показати приклад і почати замінювати свій елітний іноземний автопарк на авто вітчизняного виробництва. Однак, красномовним свідченням відсутності таких намірів є той факт, що згадане рішення комісії не стосується розмитнення елітних авто – для них мито залишиться незмінним. І насамкінець, автомобілі, які уряд намагається «запропонувати» українцям взамін імпортних, вітчизняними назвати можна умовно. Поняттям вітчизняного виробництва вже давно підміняють складання в Україні машинокомплектів, що переважно імпортуються на пільгових умовах з країн Азії та Росії. Судіть самі, сьогоднішній розмір мита у 10% забезпечує надходження до бюджету від імпорту одного авто (середня вартість за даними МДСУ становить 18,6 тис. дол. США) у розмірі еквівалентному 1860 дол. США. Натомість, від імпорту одного машинокомлекту для складання до бюджету надходить сума, еквівалентна лише 100 Євро. Про якість та безпеку авто, які громадяни купують, наприклад, у Європі і які завозять як машинокоплекти для складання з країн Азії (Японії це не стосується) та Росії, говорити не доводиться. Дійсно, від збільшення вартості автомобілів, постраждають сотні тисяч пересічних українських автомобілістів. Держава, виконуючи свій прямий обов’язок – піклуватися про своїх громадян, «допомагає» їм відмовитись від автомобілів, як засобів пересування. Враховуючи стан українських доріг, це досить «гуманне» рішення Уряду, гідне європейської розвинутої держави! Голова підкомітету з питань удосконалення Митного кодексу України, уніфікації норм митного законодавства України із законодавством ЄС Роман ВАНЗУРЯК http://www.klichko.org/ua/team/blogs/us ... i-ukrayini |
Автор: | MAXIMUSGo [ 22 мар 2013, 10:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Спецмито на авто захистить національні інтереси України? |
viewtopic.php?f=21&t=20525&hilit=%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%87%D0%BE%D1%97+%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%97 |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |