Отправил сегодня еще одно обращение к известному на страницах "ДК", и на всех телеканалах, нардепу ВР Ландику Владимиру Ивановичу такого содержания, использовав коллективное творчество форумчан-активистов по данной теме:
УВАЖАЕМЫЙ ВЛАДИМИР ИВАНОВИЧ!
Я, простой гражданин Украины, водитель-автолюбитель, ................. из Днепропетровска, обращаюсь к Вам, Народному депутату Украины, внести на голосование во втором чтении по проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" следующую поправку от имени всех украинских водителей для отмены попытки вписания в Законопроект 8397 полного копирайта перечня беспричинных остановок транспортных средств инспекторами ДПС ГАИ из Приказа №111 МВД Украины.
Йдеться про Закон України «Про міліцію», яким намагаються істотно розширити вичерпний перелік підстав для зупинки транспортних засобів, який в даний час повністю відповідає світовій практиці і дозволяє працівникам міліції припиняти всі можливі правопорушення на транспорті, включаючи зупинку несправних транспортних засобів, таких, що забруднюють навколишнє середовище, що використовуються з протиправною метою та тих, водії яких порушують Правила дорожнього руху. В той же час, зараз заборонені безпідставні зупинки, які порушують право громадян на вільне пересування. Саме це положення пропонується скасувати шляхом внесення до Закону України «Про міліцію» додаткових надуманих підстав для зупинки, які не відповідають світовій практиці, скопіювавши їх з відомчого наказу МВС, який викликає чисельні конфлікти між водіями і працівниками ДАІ і шокує іноземних водіїв.
Ці зміни повністю нівелюють той крок вперед, який було закладено в законопроект № 8397, і надають інспекторам ДАЇ безмежні можливості для корупційних дій.
Розширення підстав для зупинки транспортних засобів неприпустимо, оскільки подібне не відповідає декларованій адаптації нашого законодавства до європейського. (У Європі зупиняють транспортні засоби лише при порушенні Правил дорожнього руху або якщо вони знаходяться в розшуку.) Крім того, такі зміни протирічать ст. 22 Конституції, яка проголошує: «При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».
Розширення ж причин для зупинки не лише звужує права і свободи громадян на вільне пересування, передбачені ст. 33 Конституції України, а й створює додаткове поле для корупції.
Предлагаем Вам от имени всех украинских водителей транспортных средств внести на голосование Законопроекта 8397 во втором чтении поправку, оформленную по регламенту в виде Порiвняльной таблици, следующего содержания:
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" Реєстраційний № 8397
Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції та поправки до проекту
Стаття 11. Права міліції
Міліції для виконання покладених на неїобов'язків надається право:
…
211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, вчинення адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.
- - Н.д. Ландiк В. I. (Реєстр.картка №125)
У Законі України «Про міліцію» у статті 11 пункт 211 викласти в такій редакції: «зупиняти транспортні засоби лише в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;»
Обґрунтування:
Розширення переліку причин для зупинки транспортних засобів:
• звужує права і свободи громадян на вільне пересування, передбачені ст. 33 Конституції України, що протирічить ст. 22 Конституції України, яка проголошує: «При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод»;
• не відповідає концепції проекту та декларованій адаптації нашого законодав ства до європейського (у Європі зупиняють транспортні засоби лише при порушенні Правил дорожнього руху або якщо вони знаходяться в розшуку.);
• створює додаткове поле для корупції.
Редакція, що пропонується для прийняття у другому читанні.
Зміни до Закону України "Про міліцію"
Стаття 11. Права міліції
Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право:
…
211) зупиняти транспортні засоби лише в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;
\\\ От себя: - не получилось выложить здесь, в моем комменте, в форме регламентной таблицы, но думаю, что все понятно\\\.
Еще более понятно будет, ознакомившись с "Боянистым" уже на этих страницах моим повтором сюжета разговора гражданина, голосом похожего на Нардепа ВР Ландiка Володимира Iвановича.
Разговор депутата ПР Ландыка? "- Я, бл#дь, теперь буду ездить с охраной и пи#дить и давить гаишников!" АУДИО БЕЗ ЦЕНЗУРЫ!
Издание "Цензор.нет" опубликовало аудиозапись, на которой человек, с голосом похожим на голос народного депутата Украины Владимира Ландыка разговаривал с другим человеком, по предположению «Цензор.нет» - с руководителем Луганского ГАИ Виктором Жарковым, после скандала с избиением инспектора охранником депутата. ВНИМАНИЕ! ЗАПИСЬ СОДЕРЖИТ НЕЦЕНЗУРНУЮ БРАНЬ!
http://drugasmuga.com/news/emergency_zone/20170.htmlПравка: Ландику ушла ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ по форме и содержанию, соответствующая регламенту ВР.