niksonik я не потерялся, просто в пішохода цейтнот со временем. С разрешения автора выкладываю немного не законченное письмо, добавляйте нужное и можно отправлять.
Шановний депутате
Цими днями вирішується автомобільна доля України. Мова йде про законопроект № 8397, зареєстр. 15.04.2011 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень.
Нажаль, окрім дійсно революційної відміни державного технічного огляду, як пережитку старої радянської системи, в цей закон закладаються такі собі міни уповільненної дії. Мова йде про зміни до Закону України “Про міліцію”, які звучать наступним чином:
3. У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 36, ст. 526; 2000 р., № 10, ст. 79, № 27, ст. 213; 2002 р., № 26, ст. 176; 2003 р., № 30, ст. 247; 2004 р., № 36, ст. 434; 2005 р., № 10, ст. 187; 2006 р., № 34, ст. 292; 2009 р., № 6, ст. 23, № 10 – 11, ст. 137; 2010 р., № 10, ст. 107, № 31, ст. 414, зі змінами, внесеними Законом України від 22 грудня 2010 року № 2852-VІ):
2) у частині першій статті 11: а) у пункті 21: в абзаці першому: – слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою" виключити; – слова "перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи" замінити словами "перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстраційний документ на транспортний засіб"; абзац другий викласти в такій редакції: "організовувати при необхідності медичний огляд водіїв, затримувати, відстороняти від керування транспортними засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають посвідчення водія та реєстраційного документа на транспортний засіб, тимчасово вилучати посвідчення водія, ліцензійну картку на транспортний засіб"; б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту: "211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, вчинення адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".
Тобто, тепер значно збільшуються повноваження інспектора ДАЇ на дорозі. Що, скоріш за все, призведе до ще більшого поглиблення корупції на дорогах. Бо ні для кого не є таємницею, що віддаючи свої документи інспектору, водії стають його заручниками. Доказом цих припущень є сотні відеозаписів із співробітниками ДАЇ та просто оповідання наших колег-водіїв. Одними з перших , хто зустріне гостей Евро-2012, стануть українські міліціонери, безпосередньо представники Деравтоінспекції України, на плечах яких лежить велика відповідальність - мобильність і безпека на дорогах. Тобто при прийнятті в такому варіанті доповненнь до Закону України про міліцію, б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту-які наведені вище,фактично створять колапс,для пересування всіх як,іноземних вболівальників,так і наших громадян,яким випала можливість відвідати міста,котрі приймають Евро 2012-кожного автомобіліста працвіник ДАЇ,Зможе зупинити лише,при якійсь там Спецоперації,яка в кожній області України може мати іншу назву,тобто даючи підстави ,для корупційних проявів збоку працівників ДАЇ,насамперед до іноземців,яких на території Евросоюзу зупиняють лише -.при порушенні ПДР,тобто робота поліції,в країнах Евросоюзу,навіть гадки не має,про зупинку транспортних засобів,за надуманими спецопераціями. Вважаємо за потрібне 2) у частині першій статті 11Закону України про міліцію а) у пункті 21: в абзаці першому: – слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища-залишити без змін,оскільки Конституцією України Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Тобто свобода -на пересування теренами нашої держави може бути обмежена лише Законом України про Надзвичайний стан,ДЕ ВВОДЯТЬСЯ ДОДАТКОВІ ОБМЕЖЕННЯ,при впровадженні на Україні режиму надзвичайного стану.
З іншої сторони до Закону України “Про дорожній рух” НЕ прибирається норма, яка протирічить статті 126 КУпАП. Таким чином стаття 16 вищезгаданного закону містить наступну норму: “мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія...” В той час, коли в статті 126 Куап зазначено, що водій має право або передати АБО ПРЕД’ЯВИТИ для перевірки посвідчення водія,тобто знову ж таки,це нововведення –залишить для працівників міліції,двояке трактування вимоги Закону України про дорожній рух,та вимог Куап-при не передачі посвідчення водія,в руки працівнику міліції,не може наставати адміністративна відповідальність,тобто норму ст 16 Закону України “Про дорожній рух - мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія...”-слід замінити на- мати при собі та на вимогу працівників міліції ПРЕД’ЯВИТИ для перевірки посвідчення водія…. Тим самим буде виключена невідповідність даних- Законодавчих актів,які можуть створювати колізію правових актів.
так дещо надумав,але треба добряче ще кумекати...
Можно рассылать несколько текстов, дорабатывайте я посажу малого отсылать депутатам.
_________________ Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636
|