Текущее время: 13 мар 2025, 01:31

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 06:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 03 янв 2011, 19:03
Сообщений: 1067
Откуда: Киев
niksonik, предлагаю такой вариант письма.

Цими днями вирішується доля водіїв та автовласників України. Йдеться про законопроект № 8397 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень».
Нажаль, цим, дійсно революційним для України законом, дехто намагається внести ряд змін до законодавства України, які істотно погіршують права громадян, суперечать Конституції України, та європейській практиці.
Йдеться про Закон «Про міліцію», в якого якому намічено істотно розширити вичерпний перелік підстав для зупинки транспортних засобів, який в даний час повністю узгоджується із світовою практикою і дозволяє працівникам міліції припиняти всі можливі правопорушення на транспорті, включаючи зупинку несправних транспортних засобів, таких, що забруднюють навколишнє середовище, що використовуються з протиправною метою та тих, водії яких порушують Правила дорожнього руху. В той же час, зараз заборонені безпідставні зупинки, які порушують право громадян на вільне пересування, і єдиною метою яких є корупційні діяння. А це положення пропонується скасувати шляхом внесення до Закону «Про міліцію» додаткових надуманих підстав для зупинки, які не відповідають світовій практиці, скопіювавши їх з відомчого наказу МВС, який викликає чисельні конфлікти між водіями і працівниками ДАІ і шокує іноземних водіїв.
Ці зміни повністю нівелюють той крок вперед, який було закладено в законопроект № 8397, і надають інспекторам ДАЇ безмежні можливості для корупційних дій.
Розширення підстав для зупинки транспортних засобів неприпустимо, оскільки подібне не відповідає декларованій адаптації нашого законодавства до європейського. (У Європі зупиняють транспортні засоби лише при порушенні Правил дорожнього руху або якщо вони знаходяться в розшуку.) Крім того, такі зміни протирічать ст. 22 Конституції, яка проголошує:
«При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».
Розширення ж причин для зупинки не лише звужує права і свободи громадян на вільне пересування, передбачені ст. 33 Конституції України, а й створює додаткове поле для корупції.
Крім того, цілком слушне внесення правок до ст. 126 Кодексу України про Адміністративні правопорушення не знайшло свого відображення у ст. 16 Закону України «Про дорожній рух». Йдеться про те, що Адмінкодекс передбачає відповідальність за керування транспортними засобами особами, які не пред'явили для перевірки відповідні документи, тоді як у ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» збереглося старе формулювання, згідно з яким водій має не пред’являти, а передавати документи для перевірки. Отже, в новій редакції ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» слова «передавати для перевірки» слід замінити словами «пред’являти для перевірки».
Таким чином, від імені всіх українських водіїв ми звертаємося до Вас з проханням не вносити до Закону «Про міліцію» змін, які розширюють наявний перелік підстав для зупинки транспортних засобів, та привести нову редакцію ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» у відповідність із новою редакцією ст. 126 Кодексу України про Адміністративні правопорушення.

З повагою,

_________________
Si vis pacem, para bellum


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 06:31 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
BGW писал(а):
niksonik, предлагаю такой вариант письма.


Очень хорошо. Замечательно. Давайте сегодня обсудим этот текст, придем к единому мнению (хотя, сколько людей - столько и мнений). Может кто-то внесет еще существенные поправки.
Стиль изложения грамотный, деловой, его корректировать не следовало бы.
А завтра надо обязательно начать рассылку этого, предложенного вами, письма. Время уже не терпит.

Думаю, для конкретики следовало бы в тексте письма сослаться и на Приказ №111 МВД Украины, ибо в нашей стране чиновники (а гаишники и являются таковыми) в своей работе часто руководствуются не Законами Украины, а своими ведомственными бумажками. От этого и все беды.

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 06:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
niksonik писал(а):
Время уже не терпит.


А по регламенту поезд еще не ушел?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 07:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
artobstrel писал(а):
А по регламенту поезд еще не ушел?


Поезд еще не ушел. Наш поезд стоит пока на запасном пути.
Все будет решать мотивация депутата голосовать так или иначе в зале заседаний ВР в период 4-8 июля.

О регламенте я в курсе. На профильном комитете та или иная поправка депутата может быть врахована, чи вiдхилена - это так, и тут против паровоза не попрешь. Но комитет - это еще не вся Верховная Рада.
Текст предложенный комитетом - это всего лишь текст, предложенный к обсуждению всеми депутатами для принятия решений до голосования и во время голосования.
У каждого депутата, (если он не подлабузник своего партийного босса) должна быть своя личная мотивация - голосовать за поправку или против.
И вот за эту мотивацию мы должны побороться нашими с вами письмами, чтоб склонить руку депутата (кнопкодава) нажать нужную нам кнопочку.
При втором чтении любая поправка любого депутата из сравнительной таблицы может быть перед голосованием откорректирована, а не только отклонена или принята.
Так что раздувайте пары паровозу, поезд еще не ушел.
Жаль будет, если весь этот пар уйдет только в паровозный гудок... :( .

артобстрел, вот не надо пересаживать людей с поезда на телегу. Если поедем и дальше телегой то не довезем свои письма депутатам и к 8 июля :cry: .

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 07:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Очень толковый текст, спасибо!
Давайте править сразу в онлайне:

Письмо депутатам


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 13:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
Всё супер, осталось добавить ещё запрет на повышение штрафов ремень и шлём 340-420грн.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 13:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Я тут в центре на ул. Институтской, может распечатанный текст куда-то можно занести, кто знает?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 18:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
niksonik я не потерялся, просто в пішохода цейтнот со временем. С разрешения автора выкладываю немного не законченное письмо, добавляйте нужное и можно отправлять.

Шановний депутате

Цими днями вирішується автомобільна доля України. Мова йде про законопроект № 8397, зареєстр. 15.04.2011 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень.

Нажаль, окрім дійсно революційної відміни державного технічного огляду, як пережитку старої радянської системи, в цей закон закладаються такі собі міни уповільненної дії. Мова йде про зміни до Закону України “Про міліцію”, які звучать наступним чином:


3. У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 36, ст. 526; 2000 р., № 10, ст. 79, № 27, ст. 213; 2002 р., № 26, ст. 176; 2003 р., № 30, ст. 247; 2004 р., № 36, ст. 434; 2005 р., № 10, ст. 187; 2006 р., № 34, ст. 292; 2009 р., № 6, ст. 23, № 10 – 11, ст. 137; 2010 р., № 10, ст. 107, № 31, ст. 414, зі змінами, внесеними Законом України від 22 грудня 2010 року № 2852-VІ):

2) у частині першій статті 11:
а) у пункті 21:
в абзаці першому:
– слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою" виключити;
– слова "перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи" замінити словами "перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстраційний документ на транспортний засіб";
абзац другий викласти в такій редакції:
"організовувати при необхідності медичний огляд водіїв, затримувати, відстороняти від керування транспортними засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають посвідчення водія та реєстраційного документа на транспортний засіб, тимчасово вилучати посвідчення водія, ліцензійну картку на транспортний засіб";
б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту:
"211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, вчинення адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".

Тобто, тепер значно збільшуються повноваження інспектора ДАЇ на дорозі. Що, скоріш за все, призведе до ще більшого поглиблення корупції на дорогах. Бо ні для кого не є таємницею, що віддаючи свої документи інспектору, водії стають його заручниками. Доказом цих припущень є сотні відеозаписів із співробітниками ДАЇ та просто оповідання наших колег-водіїв. Одними з перших , хто зустріне гостей Евро-2012, стануть українські міліціонери, безпосередньо представники Деравтоінспекції України, на плечах яких лежить велика відповідальність - мобильність і безпека на дорогах.
Тобто при прийнятті в такому варіанті доповненнь до Закону України про міліцію, б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту-які наведені вище,фактично створять колапс,для пересування всіх як,іноземних вболівальників,так і наших громадян,яким випала можливість відвідати міста,котрі приймають Евро 2012-кожного автомобіліста працвіник ДАЇ,Зможе зупинити лише,при якійсь там Спецоперації,яка в кожній області України може мати іншу назву,тобто даючи підстави ,для корупційних проявів збоку працівників ДАЇ,насамперед до іноземців,яких на території Евросоюзу зупиняють лише -.при порушенні ПДР,тобто робота поліції,в країнах Евросоюзу,навіть гадки не має,про зупинку транспортних засобів,за надуманими спецопераціями.
Вважаємо за потрібне 2) у частині першій статті 11Закону України про міліцію
а) у пункті 21:
в абзаці першому:
– слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища-залишити без змін,оскільки Конституцією України Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені
цією Конституцією, не є вичерпними.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути
скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних
законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод.
Тобто свобода -на пересування теренами нашої держави може бути обмежена лише Законом України про Надзвичайний стан,ДЕ ВВОДЯТЬСЯ ДОДАТКОВІ ОБМЕЖЕННЯ,при впровадженні на Україні режиму надзвичайного стану.


З іншої сторони до Закону України “Про дорожній рух” НЕ прибирається норма, яка протирічить статті 126 КУпАП. Таким чином стаття 16 вищезгаданного закону містить наступну норму:
“мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія...”
В той час, коли в статті 126 Куап зазначено, що водій має право або передати АБО ПРЕД’ЯВИТИ для перевірки посвідчення водія,тобто знову ж таки,це нововведення –залишить для працівників міліції,двояке трактування вимоги Закону України про дорожній рух,та вимог Куап-при не передачі посвідчення водія,в руки працівнику міліції,не може наставати адміністративна відповідальність,тобто норму ст 16 Закону України “Про дорожній рух - мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія...”-слід замінити на- мати при собі та на вимогу працівників міліції ПРЕД’ЯВИТИ для перевірки посвідчення водія….
Тим самим буде виключена невідповідність даних- Законодавчих актів,які можуть створювати колізію правових актів.


так дещо надумав,але треба добряче ще кумекати...

Можно рассылать несколько текстов, дорабатывайте я посажу малого отсылать депутатам.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 21:38 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
Boroda007 писал(а):
С разрешения автора выкладываю немного не законченное письмо, добавляйте нужное и можно отправлять.


Внимательно прочел этот текст. На мой взгляд текст большой многословный. Не каждый депутат сподобается дочитать до конца.
Мне очень понравился текст письма от автора BGW по ссылке, приведенной здесь на этой странице artobstrel в его посте от 16 июн 2011, 08:15.

artobstrel писал(а):
Очень толковый текст, спасибо!
Давайте править сразу в онлайне:
Письмо депутатам

Это письмо нашло единодушную поддержку на форуме, но кто будет его отправлять пока еще не решено.

Со своей стороны, я уже отправил в период с 9 по 11 июня текст собственного письма 115 депутатам.

Я считаю, что чем больше будет отправлено разных по текстам писем, тем лучше и убедительней они будут восприниматься депутатами без создания впечатления, что их написанием занимались одни и те же люди с одной конторы.

Поэтому давайте несколько сократим размер письма, подготовленного автором пiшохид (надеюсь, не обидится), и немного подкорректируем текст.
Ну, во первых, вступление этих двух писем одинаково, что крайне не желательно.
Давайте так, (я совершенно не владею украинской мовой и потому свой текст я выделю шрифтом для перевода):

УВАЖАЕМЫЙ НАРОДНЫЙ ДЕПУТАТ УКРАИНЫ!

Від імені всіх українських водіїв ми звертаємося до Вас з проханням при голосовании во втором чтении Законопроекта № 8397 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" не допустить внесение ряда змін до Закону України “Про міліцію”, в якому намічено розширити перелік підстав для зупинки транспортних засобів, что значно збільшует повноваження інспектора ДАЇ на дорозі в его зачастую противоправных действиях против нас, водителей, що, скоріш за все, призведе до ще більшого поглиблення корупційних проявів збоку працівників ДАЇ.

У Законі України "Про міліцію", звертаємося до Вас з проханням:
у частині першій статті 11:
а) у пункті 21:
в абзаці першому:
– слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища - залишити без змін, оскільки Конституцією України, Стаття 22, "Права і свободи людини і громадянина", закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Тобто, свобода на пересування теренами нашої Держави може бути обмежена лише Законом України "Про надзвичайний стан", де вводяться додатковi обмеження, при впровадженні на Україні режиму надзвичайного стану.

З іншої сторони, до Закону України “Про дорожній рух” не прибирається норма, яка протирічить статті 126 КУпАП. Стаття 16 вищезгаданного закону містить наступну норму:
“мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія...”
В той час, коли в статті 126 КУпАП зазначено, що водій має право або передати АБО ПРЕД’ЯВИТИ для перевірки посвідчення водія, тобто, знову ж таки – залишить для працівників міліції двояке трактування вимоги Закону України "Про дорожній рух", та вимог КУпАП - при не передачі посвідчення водія, в руки працівнику міліції, не може наставати адміністративна відповідальність.
Тобто, норму ст 16 Закону України “Про дорожній рух" - мати при собі та на вимогу працівників міліції...ПЕРЕДАВАТИ для перевірки посвідчення водія... слід замінити на: - мати при собі та на вимогу працівників міліції... ПРЕД’ЯВЛЯТИ для перевірки посвідчення водія….
Тим самим буде виключена невідповідність даних Законодавчих актів, які можуть створювати колізію правових актів.
Пропонуемо привести редакцію ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» у відповідність із редакцією ст. 126 Кодексу України про Адміністративні правопорушення.

Від імені всіх українських водіїв, с глубоким уважением и надеждой на взаимопонимание важности вопросов, изложенных в нашем письме.

Ну, вот, примерно так, я бы предложил откорректировать и написать.
Если такой текст найдет поддержку и одобрямс, то его и отправляйте.

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Последний раз редактировалось niksonik 16 июн 2011, 21:47, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 21:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
niksonik Коллега,давайте окончательный вариант я посажу сына он за 1-2 дня отправит всем депутатам.

РС Десятку депутатов могу отправить заказным письмом,не знаю будет ли толк.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 21:57 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
Boroda007 писал(а):
niksonik Коллега,давайте окончательный вариант


Ну, я и предложил вариант, как откорректированный мной автора пiшохид.
Давайте, его и отправляйте. А то сколько людей обсуждать будут, столько и собственных мнений будет.
У семи нянек дитя без глаза. Потратим на обсуждения еще уйму времени, которого и так почти уже не остается.
Boroda007 , отправляйте этот текст (думаю коллеги не сочтут бестактностью и не обидятся - тем более на эту тему заходят сюда оставить свои комменты только четверо-пятеро форумчан, а сама тема в этом топике постоянно находится где-то задвинута по посещаемости на 4-5 страницу раздела Актуальные темы...).
Отправляйте, все нормально!

Только не забудьте перед отправкой перевести на украинскую мову выделенный мною жирным шрифтом текст (его совсем немного).

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 22:29 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 апр 2011, 18:13
Сообщений: 483
Откуда: Днепр
Авто: антилопа Гну
Boroda007, я думаю не стоит тебе напрягать сына отправлять это письмо всем 450 нардепам.
Достаточно, на мой взгляд, отправить по списку депутатов (где-то около 115 чел.), которым я отправлял свое письмо.
Я не отравлял всем подряд, а только членам "Комитета транспорта и связи", "Комитета по борьбе с организованной преступностью и коррупцией", "Комитета по вопросам законодательного обеспечения правозащитной деятельности", от которых, в основном зависит результат голосования, и еще депутатам, на которых есть надежда.
Список здесь на стр. 3 в моем посте от 13 июн 2011, 16:45.

_________________
В наше ненормальное время любой нормальный человек ненормален уже тем, что он нормален.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 23:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Не мучайте ребенка, я отправлю каждому персональное письмо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 23:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
niksonik я отдал сыну на обработку и дальнейшую рассылку. Что скажете о письмах, могу штук 10 отправить заказным Гриценку и др. адекватным депутатам, а может отослать ещё на сайты полит. партий.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 июн 2011, 23:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
Сообщение, не относящиеся к теме
Не мучайте ребенка, я отправлю каждому персональное письмо. Ребёнку 22года, так что я его не замучаю.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 30


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: