2good4you писал(а):
И еще один немаловажный вопрос. За какие средства были приобретены поезда? Были ли деньги выделены из бюджета, или же это целиком и полностью покупка укрзалізниці? Каким образом были закуплены поезда? Лизинг, кредит? Не было ли там компаний-прокладок, как это у нас принято?
За кредит в корейському банку.
Виплачувати ясне діло ми будемо із своїх кишень десяток років.
Пізнавальна стаття по цій темі
http://www.epravda.com.ua/publications/ ... /4/320581/Цитата:
Справжнє підґрунття планів керівництва України щодо співпраці з південно-корейськими компаніями стає зрозумілим, якщо згадати, що згідно з домовленостями, досягнутими між Кабміном і Hyundai Corporation, фінансування 85% загальної вартості покупки 10-ти електропоїздів (261 млн дол.) буде здійснюватися за кредитом Експортно-імпортного банку Республіки Корея (під 4,5% річних строком на 10 років під гарантії українського уряду). Решта - за рахунок власних коштів “Укрзалізниці”.
Інакше кажучи, “сім'я президента” і придворні олігархи хочуть добре підзаробити на україно-корейській співпраці. З цієї точки зору стає зрозумілою і поспішність, з якою “Укрзалізниця” передавала в кінці минулого року свій вагонний склад у безкоштовне користування 6-ти комерційним фірмам.
І швидкість, з якою Партія регіонів у лютому 2012 року протягла через Верховну раду закон "Про особливості створення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування", здійснення якого фактично поклало початок тіньової приватизації “Укрзалізниці”.
Можна не сумніватися, що основний прибуток від експлуатації південно-корейських поїздів, придбаних фактично за бюджетні гроші, осяде в кишенях Олександра Януковича, Ахметова і Ко.