LAVe писал(а):
valeraler писал(а):
Ну остановят, ну начнут что-то искать своими проверками, а какова ответственность? Только штрафплощаока, да и то в определенных, исключительных случаях. Основная масса водил до такого не опускается.
Зря шум подняли.
э-э-э-э-э???
вот че нарыл в купап по этому поводу
Цитата:
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами
Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
340-425грн
Что касается тормозов, в правилах указана метода проверки еще дедовская, для этого нужна специальный трек, где они его возьмут в полевых условиях? На другие варианты можно законно не соглашаться
Рулевое управление - только люфт, любой уважающий себя и ценящий свою жизнь водила большого люфта не допустит.
Зовнішні світові прилади штраф только в темное время суток.
Кроме того есть в правилах
31.5. У разі виникнення в дорозі несправностей, зазначених у пункті 31.4 цих Правил, водій повинен вжити заходів для їх усунення, а якщо це зробити неможливо - рухатися якомога коротшим шляхом до місця стоянки або ремонту, дотримуючись запобіжних заходів з виконанням вимог пунктів 9.9 і 9.11 цих Правил.
С моей точки зрения будут платить все те, кто и раньше платил. А при правильном построении разговора с гайцом, можно следовать в пункт ремонта.
