Вижу как то так .
Президент України Янукович В.Ф.,керуючись турботою до народу України,ініціював прогресивний Законопроект № 8397 "Про внесення змін.......
Але даний законопроект заважав деяким клановим привладним угрупуванням користуватися налагодженими корумпованими схемами отримання доходів від поборів з громадян працівниками ДАІ.
Як наслідок, корумповані привладні чиновники знайшли спосіб унести до даного законопроекту ряд СВОЇХ додаткових поправок, які суттєво звужують права громадян України, протирічать європейській та загальносвітовій практиці (у цьому напрямку)та статтям 22 та 33 Конституції України.
З метою закладення у законопроєкт (який стане законом) щілин для подальших, вже на законодавчому рівні,корумпованих дій, привладними чиновниками внесені суттеві змінення до п.211 ст.11 Закону України ....,
корупційна складова даних змін (додаткове юридично,аналітично,науково,соціально необґрунтоване поширення прав міліції) полягає у тому що, безпідставно, у рази, поширений перелік підстав для зупинки транспортних засобів співробітниками ДАІ.
Введеня даних змін у ранг закону поставить водіїв України у скрутне становище від і без того протиправних дій ДАІ,тому що поле діяльності таких дій безмежно буде розширене і кожний пункт нововведення тепер вже на рівні закону надасть можливість кожному інспектору даі безпідставно зупинити кожен без виключення автомобіль.
На порозі Євро-2012 таке нововведення, з корупційною складовою, буде прямо спрямовано проти іміджу країни та насамперед проти Президента який ініціював даний законопроект.
Перелік додатковіх підстав для зупинки транспортних засобів, внесених корумпованими чиновниками у законопроект президента, цілком перетягнутий з протизаконного наказу МВС № 111, 2009 року.
Протизаконність та цілковита недосконалість даного наказу випливає з існуючих рішень суду(у додатку), та з замовчуваного аналізу статистичних даних про значну кількість відмінених судами постанов інспекторів даі, та постанов суду(за позовами громадян) про визнання дій інспекторів даі (які керувалися наказом мвс №111-2009 року - протиправними. А тепер вимоги цього протиправного наказу вводяться у ранг закону.
У якості приклада:
-наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
-наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
-перебування транспортного засобу в розшуку;
-проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;.
-наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
( ніякими законами України не визначений спосіб у який працівник повинен реалізовувати свої владні повноваження по кожному з даних пунктів) Тому після вступу у дію закону - законний спосіб замініть спосіб встановлений протиправними корумпованими наказами МВС.
Конституція вимагає від працівників міліціїї (ч.2 ст.19) діяти у порядку, на підставі та у спосіб визначений Конституцією та законами України.
Це означає, що співробітник міліції як суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.
ті зміни, що внесені до п.211 ст.11 ЗУ Про Міліцію , згідно вимог Конституціїї,а саме спосіб реалізації владних повноважень, процедури вчинення дій, працівниками ДАІ ( по кожному пункту нововведень має бути розписаний у
законах. Але на даний час такі процедури та спосіб діючим законодавством не визначені.
Дані обставини, їх невизначеність на законодавчому рівні призведе до обґрунтованої соціальної напруженості між водіями, У ТОМУ ЧИСЛІ І ГОСТЯМИ Євро 2012, та працівниками ДАІ.
І дана нічим не виправдана (окрім корумпованих інтересів купки чиновників) напруженість буде далеко не на користь іміджу країни.
З метою прийняття даних нововведень у ранг закону ,корумповані чинивники, свідомо вводять президента в оману,висвітлюючи все таким чином,що нововведеня доцільні,юридично обгрунтовані, бажані суспільством та відповідають вимогам Конституції.
А також приймають усі міри до того щоб з боку громадян,суспільства, до відома президента не доходили звернення та будь які відомості з цього приводу,щоб президент не мав можливості об*єктивно оцінювати фактичні обставини.
Дані нібито "покращення" для людини робляться корумпованими чиновниками з метою поповнення своїх бездонних карманів, та з метою компроментації іміджу президента як ініціатору законопроекту.
На підставі викладеного закликаємо ВАС привернути увагу дійсно порядних, фахових депутатів, Президента України, ЗМІ, та не дозволити корумпованим ненажерливим чиновникам знехтувати нормами Конституції,міжнародним правом,підставити під удар імідж України та її президента, та за ініціативою необхідної кількості депутатів звернутися до КС України з приводу встановлення відповідності ч.2 ст.22 Конституціїї України прийнятих нововведень у п.211 ст.11 ЗУПМ.
додаток:
Суд не приймає до уваги перелік підстав для зупинення транспортного засобу, що викладені у Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ, що затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року № 111 тому, що даний акт є таким, що звужує обсяг існуючих прав і свобод, що є неприпустимим, а дії відповідача з зупинення транспортних засобів з підстав, що не передбачені законом є такими що, підлягають визнанню
незаконними.
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8950634http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/6832577