Текущее время: 10 мар 2025, 06:23

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 27 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 янв 2012, 13:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2009, 18:43
Сообщений: 252
Согласен идея не плохая, но надо как то массовку сделать!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2012, 13:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
Так давайте я могу 3-4 отослать! Я брат друг сосед и так далее! нужно сделать так чтоб 100 писем улетело

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2012, 13:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
на всякий случай.

Первинний розгляд письмових звернень громадян проводиться
керівниками органів внутрішніх справ або їх заступниками
відповідно до їх повноважень.

....... 3.6. Керівник органу внутрішніх справ зобов'язаний ретельно
розібратися в причинах повторного звернення громадянина. Якщо воно
виконано з порушенням установленого порядку розгляду, то до
посадових осіб, які припустили порушення прав громадянина,
вживаються відповідні заходи реагування.
Невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих
питань, які належать до компетенції органу внутрішніх справ,
посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення
чи звернення до органу вищого рівня, має глибоко аналізуватися і у
разі виявлення ознак тяганини, формалізму та бюрократизму мати
наслідком невідворотне притягнення винних у цьому осіб до
встановленої законом відповідальності.

.... 4.1. Керівники органів внутрішніх справ та їх заступники при
розгляді звернень громадян зобов'язані уважно вникати в їх суть, у
разі потреби вимагати у виконавців матеріали їх перевірки,
направляти працівників органів внутрішніх справ на місця для
перевірки викладених у зверненнях фактів, уживати інших заходів
для об'єктивного вирішення поставлених авторами звернень питань,
з'ясовувати і усувати причини та умови, які спонукають громадян
скаржитись, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Безпосередні виконавці при здійсненні перевірок за
зверненнями обов'язково спілкуються з їх авторами, з'ясовують усі
порушені питання та обставини, детально вникають в їх суть,
вживають заходів щодо захисту конституційних прав громадян у межах
своєї компетенції відповідно до чинного законодавства.

... 4.3. За результатами перевірки звернення складається
мотивований висновок про результати розгляду звернення громадян,
який має містити в собі об'єктивний аналіз усіх зібраних
матеріалів і повинен відповідати порядку його складання

(додаток 9).

какое же это мнение ?

4.4. Рішення, які приймаються за зверненнями, повинні
бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах чинного законодавства.


4.7. Відповідь за результатами розгляду звернення в
обов'язковому порядку дається тим органом, який його отримав і до
компетенції якого входить розв'язання порушених у зверненні
питань, за підписом керівника або його заступника.

......... 7.3. Розгляд скарг громадян на дії працівників органів
внутрішніх справ проводиться в порядку, передбаченому цим
Положенням.


..........
7.4. За кожною скаргою, в якій громадяни порушують питання
про наявність порушень чи недоліків у роботі органів внутрішніх
справ або скаржаться на дії працівників ОВС, проводиться ретельна
перевірка викладених фактів органом внутрішніх справ, до якого
звернувся громадянин. За результатами перевірки надаються
матеріали керівникові органу внутрішніх справ або його
заступникам, в яких зазначається, підтвердились чи ні наведені
відомості (факти) і які заходи вжиті для усунення виявлених
порушень чи недоліків та притягнення до відповідальності винних
осіб.
Громадянину за наслідками розгляду скарги надається письмова
або усна відповідь (за його бажанням).

7.5. Рішення за розглядом скарги громадянина приймає керівник
органу внутрішніх справ (або його заступник),
у провадженні якого
перебуває скарга.

.... 7.6. Посадова особа, визнавши скаргу громадянина
обґрунтованою або такою, що підлягає задоволенню, зобов'язана
забезпечити повноту і своєчасність її розгляду, прийняти рішення
відповідно до законодавства і негайно вжити заходів до поновлення
порушених прав громадянин

....... 7.7. Забороняється направляти скарги громадян для розгляду
тим органам внутрішніх справ або посадовим особам, дії чи рішення
яких оскаржуються, а також тим, які не мають повноважень для їх
розгляду або керівники яких приймали рішення з викладених у
зверненні доказів.

http://zakon2.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z1361-04


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2012, 13:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
Вот я не могу понять как они пишут такой маразм! Киев пишет одно другие регионы другое!

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 09:05 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2009, 18:43
Сообщений: 252
Ребята к выходным подготовлю заяву и выложу, если что давайте массово разошлем!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 12:27 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
Руководство ГАИ может и издает приказы исключительно для подчиненных. Пусть они их издают туеву хучу. Я им не подчинен. А посему ложил я на них с прибором, на каждого отдельно и на всех вместе взятых. И не парьтесь вы парни с запросами, только статус вы им этим подымаете, много чести для них. Закон нам не запрещает их снимать на видео? Нет. Чего вы нервничаете, давайте лучше стебаться над ними. Хотел бы я что бы мне гайдон запретил его снимать, сославшись на приказ своего начальника. Ото было бы веселье.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 16:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 апр 2010, 13:45
Сообщений: 841
Авто: avto
Город: 01
alexdor писал(а):
Руководство ГАИ может и издает приказы исключительно для подчиненных. Пусть они их издают туеву хучу. Я им не подчинен. А посему ложил я на них с прибором, на каждого отдельно и на всех вместе взятых. И не парьтесь вы парни с запросами, только статус вы им этим подымаете, много чести для них. Закон нам не запрещает их снимать на видео? Нет. Чего вы нервничаете, давайте лучше стебаться над ними. Хотел бы я что бы мне гайдон запретил его снимать, сославшись на приказ своего начальника. Ото было бы веселье.

100% :D

_________________
украинская дорога, в переводе на японский - то яма то канава


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 21:19 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2009, 18:43
Сообщений: 252
http://www.youtube.com/watch?v=rnf3xGA4JaM&feature=youtu.be

ГОСПОДА ВНИМАТЕЛЬНО - ЭТО ВИДЕО ПО ОТВЕТУ С ГАИ!!

Обратить внимание на:
1. Наличие невидимого перехода пешеходного!
2. Как инспектор предъявляет удостоверение (и наверно вод. удостоверение водителям тоже так можно в течение 3 секунд).
3. И обязательно на указание инспектора про тонировку!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 23:17 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 дек 2010, 23:07
Сообщений: 761
Авто: VAZ
Город: Симферополь
vitaly писал(а):
http://www.youtube.com/watch?v=rnf3xGA4JaM&feature=youtu.be

ГОСПОДА ВНИМАТЕЛЬНО - ЭТО ВИДЕО ПО ОТВЕТУ С ГАИ!!

Обратить внимание на:
1. Наличие невидимого перехода пешеходного!
2. Как инспектор предъявляет удостоверение (и наверно вод. удостоверение водителям тоже так можно в течение 3 секунд).
3. И обязательно на указание инспектора про тонировку!!!

Видео не полностью или это другой эпизод?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 23:43 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2009, 18:43
Сообщений: 252
Обратить внимание на:
1. Наличие невидимого перехода пешеходного!
2. Как инспектор предъявляет удостоверение (и наверно вод. удостоверение водителям тоже так можно в течение 3 секунд).
3. И обязательно на указание инспектора про тонировку!!!


Эта я стебаюсь с ответа, как гаи писали про тонировку и т.д. А видео полное :)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2012, 11:57 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2009, 18:43
Сообщений: 252
http://www.youtube.com/watch?v=rnf3xGA4 ... e=youtu.be


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2012, 20:17 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 20 янв 2012, 23:02
Сообщений: 93
Авто: Ваз 21099
Город: Ялта
Готов поучаствовать в массовке :D

_________________
"Беспредел заканчивается тогда, когда терпилы начинают стрелять"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 27 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 26


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: