на всякий случай.
Первинний розгляд письмових звернень громадян проводиться
керівниками органів внутрішніх справ або їх заступниками відповідно до їх повноважень.
....... 3.6. Керівник органу внутрішніх справ зобов'язаний ретельно
розібратися в причинах повторного звернення громадянина. Якщо воно
виконано з порушенням установленого порядку розгляду, то до
посадових осіб, які припустили порушення прав громадянина,
вживаються відповідні заходи реагування.
Невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих
питань, які належать до компетенції органу внутрішніх справ,
посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення
чи звернення до органу вищого рівня, має глибоко аналізуватися і у
разі виявлення ознак тяганини, формалізму та бюрократизму мати
наслідком невідворотне притягнення винних у цьому осіб до
встановленої законом відповідальності.
.... 4.1. Керівники органів внутрішніх справ та їх заступники при
розгляді звернень громадян зобов'язані уважно вникати в їх суть, у
разі потреби вимагати у виконавців матеріали їх перевірки,
направляти працівників органів внутрішніх справ на місця для
перевірки викладених у зверненнях фактів, уживати інших заходів
для об'єктивного вирішення поставлених авторами звернень питань,
з'ясовувати і усувати причини та умови, які спонукають громадян
скаржитись, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Безпосередні виконавці при здійсненні перевірок за
зверненнями обов'язково спілкуються з їх авторами, з'ясовують усі
порушені питання та обставини, детально вникають в їх суть,
вживають заходів щодо захисту конституційних прав громадян у межах
своєї компетенції відповідно до чинного законодавства.
... 4.3. За результатами перевірки звернення складається
мотивований висновок про результати розгляду звернення громадян,
який має містити в собі об'єктивний аналіз усіх зібраних
матеріалів і повинен відповідати порядку його складання (додаток 9).
какое же это мнение ?
4.4. Рішення, які приймаються за зверненнями, повинні
бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах чинного законодавства.
4.7. Відповідь за результатами розгляду звернення в
обов'язковому порядку дається тим органом, який його отримав і до
компетенції якого входить розв'язання порушених у зверненні
питань,
за підписом керівника або його заступника. ......... 7.3. Розгляд скарг громадян на дії працівників органів
внутрішніх справ проводиться в порядку, передбаченому цим
Положенням.
..........
7.4. За кожною скаргою, в якій громадяни порушують питання
про наявність порушень чи недоліків у роботі органів внутрішніх
справ або скаржаться на дії працівників ОВС, проводиться ретельна
перевірка викладених фактів органом внутрішніх справ, до якого
звернувся громадянин. За результатами перевірки надаються
матеріали керівникові органу внутрішніх справ або його
заступникам, в яких зазначається, підтвердились чи ні наведені
відомості (факти) і які заходи вжиті для усунення виявлених
порушень чи недоліків та притягнення до відповідальності винних
осіб.
Громадянину за наслідками розгляду скарги надається письмова
або усна відповідь (за його бажанням).
7.5. Рішення за розглядом скарги громадянина
приймає керівник
органу внутрішніх справ (або його заступник), у провадженні якого
перебуває скарга.
.... 7.6. Посадова особа, визнавши скаргу громадянина
обґрунтованою або такою, що підлягає задоволенню, зобов'язана
забезпечити повноту і своєчасність її розгляду, прийняти рішення
відповідно до законодавства і негайно вжити заходів до поновлення
порушених прав громадянин
....... 7.7. Забороняється направляти скарги громадян для розгляду
тим органам внутрішніх справ або посадовим особам, дії чи рішення
яких оскаржуються, а також тим, які не мають повноважень для їх
розгляду або керівники яких приймали рішення з викладених у
зверненні доказів.
http://zakon2.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z1361-04