Текущее время: 10 мар 2025, 18:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 14 ноя 2011, 08:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 08:37
Сообщений: 1543
posting.php?mode=post&f=21
Может Баян,но некоторые фишки хорошо разжованны,например про Визирь.

Про нові правила спілкування працівників Державтоінспекції з водіями транспортних засобів



Нова Інструкція приділяє більше уваги етикету



Зустріч з працівником ДАІ - не найприємніше, що може трапитися з вами на дорозі. Ще менш приємно, якщо інспектор, що зустрівся, культурою не блищить і про права водія поняття не має. У такій ситуації найправильніше - пам'ятати свої права, чітко знати обов'язки інспектора і не давати йому розслабитися.



Навчальним посібником для водія цілком може стати Інструкція з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, що не так давно набрала чинності. З цього документа можна почерпнути немало корисного.



Способи контролю



Основними формами несення дорожньо-патрульної служби, як випливає з документа, є патрулювання на транспортних засобах, піше патрулювання, несення служби на постах (у тому числі стаціонарних), а також здійснення регулювально-розпорядчих дій, супровід транспортних засобів, ескорт посадових осіб і нагляд за дорожнім рухом.



Цей самий нагляд здійснюється з використанням транспортних засобів і без них, відкритим, прихованим і змішаним способами (п. 13.2 Інструкції).



Працівників ДАІ, що ведуть нагляд відкритим способом, водії помітять одразу, оскільки для цих цілей, як випливає з Інструкції, вони мають право використовувати службові транспортні засоби (автомобілі, мотоцикли і навіть автобуси, що раніше не практикувалося), що мають спеціальне кольорово-графічне забарвлення. Прихований нагляд ведеться на службових автомобілях, які розпізнавальних знаків не мають. А ось змішаний нагляд, це коли за вами спостерігають одразу з декількох транспортних засобів, частина з яких має спеціальне забарвлення, а частина немає.



Описані в Інструкції і тактичні прийоми, які можуть застосовуватися працівниками ДАІ при патрулюванні. Будьте готові, що за вами можуть стежити, рухаючись в потоці транспортних засобів, на аварійно-небезпечних і найбільш напружених ділянках дороги, використовуючи спеціальні технічні засоби (з функцією фото-, кінозйомки і звукозапису), що працюють в автоматичному режимі, і при пішому патрулюванні, переміщаючись по тротуару або по узбіччю.



Як поводитись з ГАІ пояснить адвокат киев нашої компанії.



Зупинка на вимогу



У Інструкції чітко прописані підстави для зупинки працівником ДАІ транспортного засобу і правила спілкування з громадянами. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко і зрозуміло назвати свою посаду, звання і прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів для перевірки, повідомити причину зупинки транспортного засобу і суть досконалого правопорушення (п. 15.5 Інструкції), на вимогу громадянина пред'явити службове посвідчення (п. 28.2 Інструкції). Цікаво, що раніше діюча Інструкція № 1111 от 13.11.2006 вітатися працівників ДАІ не примушувала.



Отже, зупинка транспортного засобу допускається в таких випадках:



1) порушення водієм Правил дорожнього руху;



2) якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в здатності водія управляти ним (різка або періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);



3) відсутність номерного знаку на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені в невстановленому для цього місці, закриті іншими предметами або забруднені, що не дозволяє визначити символи знаку на відстані 20 метрів, а також управління транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного техогляду (Інструкція 2006 року не мала такої деталізації і містила спільну фразу "приховані номерні знаки);



4) наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу (на жаль, самі ознаки в Інструкції не перераховані);



5) наявність даних, які свідчать про причетність транспортного засобу, водія, пасажира або навіть вантажу до здійснення ДТП, злочину або адміністративного правопорушення;



6) знаходження транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу із протиправною метою;



7) необхідність опитування водія або пасажира про обставини вчиненого ДТП, адмінправопорушення або злочину, свідками якого вони були або могли бути;



8) необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка для оформлення адміністративних матеріалів;



9) проведення цільових заходів (операцій, відпрацювань, оперативних планів) для перевірки документів на право користування і управління транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб, вантаж;



10) виконання рішення уповноважених на те державних органів про обмеження або заборону руху;



і дві нових, раніше відсутніх в Інструкції, підстави:



11) якщо технічне перебування транспортного засобу або спосіб кріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;



12) порушення певного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв.



А ось положення, що забороняє зупинку транспортного засобу без підстав, і норма, приписуюча проводити зупинку транспортного засобу на мінімально короткий термін, з нової Інструкції зникли.



Вас не наздоженуть



Взамін з'явилася норма, що дозволяє проводити заходи щодо тимчасового затримання транспортного засобу не лише шляхом доставления на штрафплощадку, але і блокуванням за допомогою технічних пристроїв (п. 16.1.2 Інструкції).



Ще одна новина: тепер патрульній службі категорично заборонено переслідування транспортних засобів на службових автомобілях (автобусах, мотоциклах), які не мають спеціальних світлових і звукових пристроїв, і тим більше на власних або приватних транспортних засобах, а також переслідування водіїв мопедів. До цих пір було заборонено тільки переслідування водіїв мотоциклів без шлемів (крім випадків, коли є інформація про здійснення ними злочини), а також переслідування водіїв, що допустили незначні порушення ПДД, якщо небезпека порушення вже минула.



Чого не може робити|чинити| інспектор?



Крім того, під час патрулювання інспекторові ДАІ заборонено вступати в розмови з учасниками дорожнього руху по питаннях, які не мають відношення до служби; звертатися до учасників дорожнього руху на "ти"; використовувати загрозливі або ображаючі жести, допускати при спілкуванні зверхній тон, грубість, неввічливий виклад зауважень, вирази, репліки, які ображають людську гідність, погрози, а також пред'являти безпідставні звинувачення (п. 18.7 Інструкції).



Ще цікавий момент. Згідно п. 18.10 нової Інструкції, працівникам ДАІ заборонено під час несення служби використовувати технічні засоби і прилади, які не сертифіковані в Україні і не пройшли перевірку або мають свідоцтво про перевірку, термін якого закінчився. Це положення ставить поза законом сумнозвісний пристрій "Візир", що не має жодного сертифікату відповідності.







ВИСНОВОК



В цілому нова Інструкція містить більше норм, спрямованих на підвищення культурного рівня особового складу Державтоінспекції, хоча в деяких моментах поступається старій Інструкції (як у випадку із зникненням норми про заборону безпідставної зупинки). Може, звичайно, в Міністерстві вирішили, що це і так зрозуміло, але з точки зору водія пряма вказівка працівникові ДАІ на межі його повноважень ніколи зайвим не буває. Якщо вам не пощастило і інспектор, що зустрівся, Інструкцію не шанує, то його дії можна і потрібно оскаржувати.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 ноя 2011, 09:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 18:05
Сообщений: 1394
Ну с учетом того, что:
остання редакцiя вiд 30.09.2011
То ничего нового за недавнее время в количестве 45 дней не произошло.

ПС. Не увидел в этом баяне разжевки по Визирям.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 ноя 2011, 09:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 08:37
Сообщений: 1543
Цитата:
ПС. Не увидел в этом баяне разжевки по Визирям.

Ще цікавий момент. Згідно п. 18.10 нової Інструкції, працівникам ДАІ заборонено під час несення служби використовувати технічні засоби і прилади, які не сертифіковані в Україні і не пройшли перевірку або мають свідоцтво про перевірку, термін якого закінчився. Це положення ставить поза законом сумнозвісний пристрій "Візир", що не має жодного сертифікату відповідності.

В настоящие время ими пользоваться можно,судя по здесь сказанному-незаконно.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 ноя 2011, 09:25 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 18:05
Сообщений: 1394
Ще цікавий момент. Згідно п. 18.10 нової Інструкції, працівникам ДАІ
Мы всё ещё гварим про 111 Наказ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 ноя 2011, 09:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
VeterS, не вводите людей в заблуждение. Под видом нового вы обсуждаете давно действующий приказ 111.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 26


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: