Текущее время: 03 дек 2024, 22:05

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 01 июл 2010, 19:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
На обсуждение выкладываю 1- й вариант заявления по поводу попытки отмены ПРИКАЗА МВД № 111 2009., после обсуждения предлагаю желающим отправить аналог адресатам. Корректируйте при желании.

Уповноваженому Верховної
Ради України з прав людини
Н. Карпачовой
01008, м.Київ, вул.Інститутська, 21/8

Першому заступнику Міністра Кабінету Міністрів України
Любченко Костянтину Валерійовичу
Киев, ул. Михаила Грушевского, 12/2



Міністру юстиції України

Лавринович Олександру Володимировичу
Киев, ул. Архитектора Городецкого, 1/3



Данные заявителя___________________________




Заява

Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян»


Відповідно ПКМУ № 1577( 2006 року) Документ 1577-2006-п, редакцiя вiд 16.03.2009 на пiдставi 161-2009-п, чинний

2. Мін'юст у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
26 червня 2009 р. за N 576/16592 в Міністерстві юстиції України зареєстровано Н А К А З МВС України N 111 від 27.03.2009. Про затвердження Інструкції з питань діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС.


Відповідно до даного наказу,працівнику дпс ДАІ МВС України, в супереч закону, надано 12 підстав для зупинки транспортного засобу.

П.14.НАКАЗУ №111: Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.


Але на даний час Закону України «Про ДПС ДАІ», поки що нема, тому дпс ДАІ забов*язана діяти у правовому полі ЗАКОНІВ «Про міліцію», «Про ОРД», «Про дорожний рух», «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів…,КУАП…

Стаття 3. Принципи діяльності міліції

Діяльність міліції будується на принципах законності, ….
гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.


Стаття 4. Правова основа діяльності міліції

Правовою основою діяльності міліції є:
Конституція України , цей Закон, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України, Загальна декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку.

Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян

Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній
відповідності з законом.
Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції

Закон у даному випадку надає міліції право зупиняти транспортні засоби в разі:

Стаття 11. Права міліції
21) ……

зупиняти транспортні засоби в разі

- порушення правил дорожнього руху,

-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища,

-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;


Крім того КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ визнає, що:
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу.
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 про затвердження Положення про держреєстрацію нормативно-правових актів…


Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції ( 254к/96-ВР ) та законодавству України,…

2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти
будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:
а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 ) …

12. У разі коли нормативно-правовий акт відповідає вимогам,
зазначеним у цьому Положенні, орган державної реєстрації приймає рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта за встановленою Мін'юстом формою, заносить його до державного реєстру…

13. У державній реєстрації відмовляється, якщо
нормативно-правовий акт: ( Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1440 ( 1440-2004-п ) від 28.10.2004 )
а) не відповідає Конституції ( 254к/96-ВР ) та
законам України, іншим актам законодавства, Конвенції
про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 )і протоколам….

З вищенаведеного очевидно,що наказ МВС від 2009 р., №111 не відповідає ані Конституції України, ані ЗУ «Про міліцію».
Тому виникає істотне питання, яким чином Наказ МВС 2009р., № 111, за даних обставин, пройшов держреєстрацію у мінюсті?

Згідно основного Закону (Конституції України) Стаття 19.
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Зазначені 12 підстав, (значна частина з них), з наказу МВС №111, законом «Про міліцію» не передбачені, а тому є надуманими , та не законними, дпс ДАІ не мають законних підстав примушувати громадян робити те що не передбачено законом.
При розробці наказів МВС, суб’єкти нормотворення, повинні керуватися цією ж ст..19 Конституції ( Органи державної влади їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.) , та
Статтєю 68.Конституції,- Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
За даних обставин це стосується і водіїв і ДАІ.

З метою запобігання порушенням прав і свобод людини та сприяння їх поновленню,та на підставі п.18 ПКМ України від 28 грудня 1992 р. N 731 прошу :

розглянути питання про скасування рішення про державну реєстрацію НАКАЗУ МВС України від 27.03.2009 N 111 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592.

то же заявление на имя -

Генеральному прокурору Україны
О.Медведько
Киев, ул. Резницкая, 13/15

С дополнительной формулировкой:


Згідно п.3., п.5., ст.121 Конституції України, з метою нагляду за додержанням законів органами які проводять оперативно-розшукову діяльність, та
нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, а також з урахуванням ст.5 п.Г зу о борьбе с коррупцией, прошу…….


Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: приказ МВД № 111
СообщениеДобавлено: 10 июл 2010, 22:33 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 17 май 2010, 01:12
Сообщений: 26
Авто: ford
Як спроба відмінити !!! я чув тільки про правила


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: приказ МВД № 111
СообщениеДобавлено: 11 июл 2010, 06:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2009, 15:01
Сообщений: 1614
Откуда: Николаев
Скопировал, напишу!

_________________
Опыт- самый лучший учитель, но за свои уроки он берёт наивысшую цену.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 июл 2010, 19:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Генеральному Прокурору України
-----------------------------------------------
м.Київ, вул. Різницька 13/15

Від: ________________________________________________


ЗАЯВА




Міністерством внутрішніх справ України розроблено наказ N 111 від 27.03.2009 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС». Вказаним наказом співробітнику ДАЇ,в супереч закону «Про міліцію», надано 12 підстав для зупинки транспортного засобу.

п.14.НАКАЗУ №111: Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:

14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

Законом «Про міліцію», передбачено тільки 3 пункти для зупинки транспортного засобу.

Стаття 11. Права міліції
Закона «Про міліцію», п. 21) …… надає право співробітнику міліції зупиняти транспортні засоби в разі:

- порушення правил дорожнього руху,

-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища,

-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;

Незважаючи на те, що Наказ посилається, як на підставу його прийняття, на Закони України, фактично він порушує їх,невідповідність наказу чинному законодавству також присутня і в інших розділах даного наказу.

С
таттєю 68.Конституції,- передбачається - кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Ця стаття Конституції на юрвідділ МВС не діє - підтвердження цьому- розробка та подання протизаконного Наказу № 111-2009р, на реєстрацію у Мінюст.

Окрім того ст.19 Конституції України, наголошує - посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом.
Таким чином, надавати відомчим нормативним актам повноважень, яких не надає закон, - є порушенням законодавства, та Конституції України.

На даний час, працівники ДАЇ керуючись протизаконним наказом продовжують
порушувати права громадян надані ст.19 Конституції -

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких

ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Своїми діями особа МВС відповідальна за підготовку наказу перевисила свої службові повноваження , надаючи даним наказом, своїм підлеглим права вищі за права надані законом, та проявило неналежне виконання своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам окремих юридичних осіб.
(очевидно,що щоденне знущання працівників ДАЇ на підставі протизаконного наказу над громадянами України - заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, передбачених Конституцією України.
Факти щоденного порушення конституціїних прав громадян не можуть бути не істотними).
Згідно зі ст.97 КПК України прокурор.слідчий, орган дізнання або суддя приймають заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини і протягом трьох днів приймає одне з таких рішень:
1) порушує кримінальну справу;
2) відмовляє в порушенні кримінальної справи
3) направляє заяву за належністю.
Відповідно до ч.4 ст.97 КПК України перевірка про злочин до порушення кримінальної справи здійснюється уповноваженою особою шляхом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або витребуванням необхідних документів.
Відповідно до ч.1 ст.99 КПК України при відсутності підстав для порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя своєю постановою відмовляють в порушення кримінальної справи.
Постанова органу дізнання, слідчого чи прокурора про відмову в порушенні кримінальної справи може бути оскаржена особою, інтересів якої вона стосується, до суду в порядку кримінально-процесуального судочинства.

Дану заяву прошу не розглядати у якості звернення у порядку ЗУ Про звернення громадян, а як заяву у порядку КПК України.


На підставі викладеного, керуючись стст.94, 95, 97, 99-1, 100 КПК України,

Прошу порушити кримінальні справи за ознаками злочинів, передбачених стст.365 ч.1, 367 ч.1 КК України по фактам перевищення влади, або службових повноважень та службової недбалості при підготовці та реєстрації протизаконного наказу МВС України № 111-2009 року.




„___”__________ 2010 р.

(Підпис).


Последний раз редактировалось kam 11 июл 2010, 20:01, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 июл 2010, 20:00 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 19:15
Сообщений: 590
Авто: Opel
Круто!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 июл 2010, 20:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Круто, не круто нужно пробовать.Чем больше таких заявлений поступит в прокуратуру тем быстрее будет какой то сдвиг с мертвой точки. Надеюсь - что должен быть. Под лежачий камень .....


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 июл 2010, 21:12 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2009, 15:01
Сообщений: 1614
Откуда: Николаев
Распечатал три письма, взавтра поотправляю. Пару замечаний : вставь почтовые индекы учереждений и измени адрес Министерства юстиции - не 1/3, а 13.

_________________
Опыт- самый лучший учитель, но за свои уроки он берёт наивысшую цену.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 авг 2010, 05:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2009, 15:01
Сообщений: 1614
Откуда: Николаев
Пришёл ответ из КабМина. Составлен в "лучших традициях " нашего государства :(
Типичная отписка!
Изображение
Ждём ответы и от других адресатов...

_________________
Опыт- самый лучший учитель, но за свои уроки он берёт наивысшую цену.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 авг 2010, 13:22 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 июл 2010, 18:37
Сообщений: 481
Откуда: Тернопіль
точно круто

_________________
ДК Тернопіль :: Закон один для всіх


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 авг 2010, 07:47 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 30 апр 2010, 12:20
Сообщений: 45
Авто: land rover
смотрю и душа радуется........................... 8-)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 авг 2010, 11:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2010, 12:42
Сообщений: 3501
Авто: Carisma
Город: Leopolis
С нетерпением ждем ответа


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 авг 2010, 21:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
ответов пока нет, 1 сентября отправлю повторно с уведомлением о вручении адресату.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 авг 2010, 21:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
следующий вариант для отправки - КРИТИКУЙТЕ.

Повторно
Міністру Юстиції України
-------------------------------------
01001, м. Київ, вул. Городецького, 13

Від:
Копія: Адміністрація Пезидента України
01220. Київ, Банкова,11
Януковичу В.Ф.

Копія: Секретариат Президента України
Київ. Шелковична,12
Януковичу В.Ф.


Інформаційний запит

У Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 зареєстровано наказ N 111 від 27.03.2009 Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС».


Незважаючи на те, що Наказ «посилається», як на підставу його прийняття, зокрема, на Закон України „Про міліцію”, фактично він грубо порушує вимоги зазначеного Закону та Конституції України.

Статтєю 68.Конституції,- передбачається - кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Ця стаття Конституції на юрвідділ МВС не діє - підтвердження цьому - розробка та подання протизаконного Наказу № 111-2009р, на реєстрацію у Мінюст.

Окрім того ст.19 Конституції України, передбачає - посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом.

Таким чином, надавати , відомчим нормативним актам повноваження , яких не надає закон, - є грубим порушенням законодавства.



Стаття 11. Права міліції

Закона «Про міліцію», п. 21) …… надає право співробітнику міліції

( три підстави)

зупиняти транспортні засоби в разі:

- порушення правил дорожнього руху,

-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища,

-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;

Положення про ДАЇ відповідно до закону, ні більш не менш, дублює закон.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 1997 р. N 341

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну автомобільну інспекцію
Міністерства внутрішніх справ
мають право:
5) зупиняти транспортні засоби у разі порушення вимог правил,
норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних
ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення
довкілля, а також у разі наявності даних про те, що вони
використовуються з протиправною метою.


Незважаючи на Положення , на Конституцію,
( Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Конституція України має найвищу юридичну силу.
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. )

та в супереч закону «Про міліцію», наказом МВС № 111, 2009 року,
наведено 12 підстав для зупинки транспортного засобу.

п.14.НАКАЗУ №111: Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:

14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах,
відповідно до яких
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Але ДАІ кожен день примушують водіїв робити те, що не передбачено законодавством, порушують Конституцію , закон України Про міліцію, та надані Конституцією України права громадян України, керуючись не законним наказом МВС №111, 2009 року.

Гарант Конституції України, наш шановний Президент, у нещодавному зверненні до народу України, наголошував на неприпустимість порушення конституціїних прав людини, але даїшики Конституцією не керуються, Президент України їм також не указ. Для них головне незаконний наказ № 111, тому що законних підстав показати свою компетентність на дорозі - не вистачає.




Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Стаття 5.ЗУ « Про боротьбу з корупцією»

Спеціальні обмеження щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямовані на попередження корупції

Державний службовець або інша особа, уповноважена на виконання функцій держави, не має права:

г) відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію;



Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу:


1) Скасувати державну реєстрацію Наказу МВС наказу N 111 від 27.03.2009 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС».

2)Призначити службове розслідування щодо факту державної реєстрації підзаконного відомчого нормативного акту, який не відповідає вимогам законодавства, та Конституції.

3)Повідомити, яка існує відповідальність для співробітників юстиції які приймають участь у держреєстраціїї нормативних актів не відповідаючих Конституціїї України та Законам України.

4)Ким затверджено остаточне рішення про держреєстрацію у Мінюсті вказаного нормативного акта.(наказ МВС 2009 року № 111)

5)Хто є відповідальною особою від ДАЇ, МВС за підготовку первинного тексту наказу № 111 -2009 року поданого на держреєстацію у Мінюст.

6)Чи відповідає , на Вашу думку як юриста, не зважаючи на те що наказ вже пройшов держреєстацію), наказ МВС 2009 року № 111, вимогам законодавства та Конституціїї України


7)Прошу письмово надати мені повні, достовірні відповіді по кожному пункту даного запиту.


„___”__________ 2010р.

(Підпис).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 сен 2010, 14:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
пришел замусоленый, помятый, грязный бланк уведомления о вручении заявления Лавриновичу.
Теперь жду сам ответ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 сен 2010, 20:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
ОБЖАЛОВАНИЕ ПРИКАЗА - viewtopic.php?f=2&t=3177&start=0


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron