в апреле товарищем было направлено такое письмо
Міністру внутрішніх справ України Могилеву Анатолію Володимировичу вул.Академіка Богомольця, 10, м.Київ, 01024, Україна Заява У порядку Закону України «Про звернення громадян»
Міністерством внутрішніх справ України розроблено наказ N 111 від 27.03.2009 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС». Вказаним наказом співробітнику ДАЇ, всупереч закону «Про міліцію», надано 12 підстав для зупинки транспортного засобу.
...................................
Законом «Про міліцію», передбачено тільки 3 пункти для зупинки транспортного засобу.
Стаття 11. Права міліції Закона «Про міліцію», п. 21) …… надає право співробітнику міліції зупиняти транспортні засоби в разі:
- порушення правил дорожнього руху, -наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища, -а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою; Незважаючи на те, що Наказ посилається, як на підставу його прийняття, на Закони України, фактично він порушує їх, невідповідність наказу чинному законодавству також присутня і в інших розділах даного наказу.
Статтєю 68.Конституції,- передбачається - кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Ця стаття Конституції на юрвідділ МВС не діє - підтвердження цьому- розробка та подання протизаконного Наказу № 111-2009р, на реєстрацію у Мінюст.
Окрім того ст.19 Конституції України, наголошує - посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом. ( а не наказом, чи ПКМУ)
Таким чином, надавати відомчим нормативним актам повноважень, яких не надає закон, - є порушенням законодавства, та Конституції України.
На даний час, працівники ДАЇ керуючись протизаконним наказом продовжують порушувати права громадян надані ст.19 Конституції .
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. (ПКМУ та Накази Конституція не згадує)
Ви, як Міністр, правоохоронного озброєного органу виконавчої влади, на виступах у ЗМІ висловлюєтесь за жорстке дотримання законності, зкорінення корумпованих даішників, закликаєте громадян до співпраці, Президент обіцяє «выжигать коррупцию каленым железом» та з другого боку підлеглий ВАМ департамент ДАІ щоденно примушує своїх підлеглих перевищувати службові повноваження , - безпідставно , (просто так ), зупиняти водіїв для перевірки документів, по якихось операціях, (керуючись не законами , а злочинним наказом МВС № 111), що приводить до щоденного, у розмаху країни, знущання з громадян країни у виді порушення конституціїних прав громадян гарантованих ст..19 Конституції.
Окрім того , КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ визнає, що:
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 прозатвердження Положення про держреєстрацію нормативно-правових актів…
Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції ( 254к/96-ВР ) та законодавству України,… 4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що: а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 ) …
13. У державній реєстрації відмовляється, якщо нормативно-правовий акт: ( Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1440 ( 1440-2004-п ) від 28.10.2004 ) а) не відповідає Конституції ( 254к/96-ВР ) та законам України, іншим актам законодавства, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 )і протоколам….
Але чому мінюст зареєстрував злочинний наказ, це одна справа, друга справа, чому Ви як юрист, як Главний міліціонер країни, як офіцер, як громадянин дозволяєте департаменту ДАІ перевищувати службові повноваження, та щоденно знущатися з водіїв. У даному випадку або наказ № 111 треба приводити у відповідність з Конституцією та законами, або закони підганяти під наказ. Тоді зникнуть усі суперечки, про безпідставну зупинку. Незрозуміло чого це не робиться роками? Останнім часом корумповані працівники ДАІ дають привід громадянам та ЗМІ не вигадувати, а майже що дня фіксувати дії «правоохоронців» які несумісні зі службою у міліції, дії які принижують, дискредитують звання порядного міліціонера, і ВАС як міністра міністерства, у якому на місцях твориться очевидний безлад, (що твориться на місцях підлеглими , керівництво не знає, або не бажає знати). Відгукуючись на Ваш заклик до громадян України у частині відновлення довіри громадян до міліції і до Вас особисто, - закликаю Вас ретельно перевірити обставини викладені у заяві-клопотанні, та прийняти заходи до приведення злочинного наказу № 111\2009р у відповідність з законами і Конституцією України. А також , прошу надати мені відповідь на таке запитання. (мають місце багато фактів, коли корумпований або не кваліфікований даі за 5 хвилин складає протокол по вигаданим мотивам, виносить таку ж безглузду постанову , при цьому знущаючись, каже: - як що я не прав – звертайтесь у суд, знаючи, що водій буде багато днів бігати по судах адвокатах,прокуратурах і не факт що чогось доб’ється позитивного. Не є поодинокими випадки коли суддя такий же «професіонал» як і інспектор, до того ж кваліфікація для винесення постанови у такому разі не потрібна зовсім, тому що постанова судді адміністративного суду – є останньою і оскарженню не підлягає, писати там можно що завгодно, - оскарженню не підлягає. І це не вигадки, а статистика відмінених судами протоколів даі,визнання у судовому порядку дій даі – протизаконними, чисельний ріст звернень громадян у місцеві суди, міжнародний суд,статистика постановлення судами неправосудних рішень, порушень судом матеріального, процесуального права, тощо… Запитання -1. Так, яким чином, невинний громадянин України може відновити свої права порушені працівником даї, коли законні засади такого відновлення порушених прав у країні у багатьох випадках - не працюють? Що робити коли даі корупціонери, а судді не професіонали? Яким чином захистити, відновити свої права невинному громадянину ? Запитання -2. Чи є перевищенням службових повноважень інспектором даі, який Конституцією забов*язаний керуватись законом, але який керується підзаконним нормативним актом який додає повноваження інспектору не передбачених законом.? Запитання -3. Чи передбачається робота по приведенню наказу МВС № 111\2009 у відповідність з Конституцією і діючим законодавством України? Запитання -4. Чому у даі приймають на службу без вищої юридичної освіти? Чому там працюють меліоратори,бджолярі,та інші,без юр. освіти? Запитання-5.Чи розробляється у даний час новий закон Про міліцію, та хто є його ініціатором?Де можна ознайомитись з проектом? Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань) Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.
Відповідь прошу надати мені у відповідності з вимогами ЗУ «Про звернення громадян» ( за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки).
« »_____________________ 2011р. __________________________________
звернення, як і відповідь ,буде викладено у мережі інтернет.
в мае получен ответ:
Последний раз редактировалось kam 16 май 2011, 11:23, всего редактировалось 3 раз(а).
|