Текущее время: 04 дек 2024, 11:51

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 14 янв 2011, 23:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
ЕЩЕ ОДНА ПОПЫТКА РАСШАТАТЬ ПРИКАЗ МВД № 111 в судах.
СЫРАЯ ЗАГОТОВКА ХОДАТАЙСТВА В СУД ПО ИСКУ,
ПОСЛЕ НЕЗНАЧИТЕЛЬНОЙ КОРРЕКТИРОВКИ, МОЖЕТ ЗАЯВЛЯТЬСЯ ПРИ «РАССМОТРЕНИИ» АДМИНПРОТОКОЛА, В СУДЕБНОМ ЗАСЕДАНИИ.

По существу - корректируйте, дополняйте.


У адміністративному суді ______________ розглядається адміністративна справа, чи позов,по факту__________________...
З матеріалів справи вбачається, що співробітник ДАІ ________ на свій розсуд прийняв рішення про зупинку т\з , керуючись наказом № 111 МВС України 2009 року. Про затвердження Інструкції з питань діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС

Після зупинки т\з співробітник ДАІ ________ склав адміністративний протокол серії №___, та виніс постанову №____.

Згідно ст..2 КАСУ п.3.1 У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності
суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);


Згідно ст.. 161 КАСУ
1. Під час прийняття постанови суд вирішує:

3) яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин;

Згідно постанови Пленуму Верховного Суду України N 9 від 01.11.96
«Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя»

Конституція України зобов'язує суди при розгляді конкретних справ керуватись насамперед нормами Конституції України.
Судова діяльність має бути спрямована на захист цих прав і свобод від будь-яких
посягань шляхом забезпечення своєчасного та якісного розгляду конкретних справ.


Суди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону
чи іншого нормативно-правового акта з точки зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії.
Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй.

Посилання працівника ДАІ на наказ №111 МВС України 2009 року, як на правову підставу для зупинки т\з не може вважати законною тому, що даний нормативний акт є відомчим наказом МВС, до того ж не відповідаючого Закону України «Про Міліцію» та Конституції України., не зважаючи на те що наказ зареєстрований у Мінюсті.
Окрім того Закон «Про Міліцію» визначає -
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян

Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. (На наказ МВС у Законі посилання відсутні) .
Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.
Стаття 25. Відповідальність працівників міліції
Працівник міліції у межах повноважень, наданих цим Законом та іншими законодавчими актами, самостійно приймає рішення і несе за свої протиправні дії або бездіяльність дисциплінарну чи кримінальну відповідальність
Конституція України ( Стаття 19) визначае - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до Конституції України , Закон України « Про Міліцію» визначає єдині законні підстави для зупинки т\з .
Таким чином співробітник ДАІ , як представник озброєного органу виконавчої влади -(ст. 1 Закон України « Про Міліцію»), має діяти лише на підставах у порядку та у спосіб визначених законом.
На накази МВС у Конституції України, посилання відсутні.
Закон України « Про Міліцію» у ст.11 п.21 перелічив тільки (три) підстави для зупинки т\з.
21) зупиняти транспортні засоби в разі
-порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища,
-а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;

На відміну від Закону «Про Міліцію» наказ №111 МВС України 2009 року, визначає інший ніж у законі порядок і підстави для зупинки т\з, та визначає у три рази більш ніж у законі підстав для зупинки т\з, а саме аж ( дванадцять)

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна
напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам
стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті
іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити
символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також
керування транспортним засобом за відсутності талона про
проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать про причетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП,
злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину,
свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам
міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання,
оперативні плани) для перевірки документів на право користування і
керування транспортним засобом, а також документів на транспортний
засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних
органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб
закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників
дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і
використання на транспортному засобі спеціальних світлових або
звукових сигнальних пристроїв.
Але наказ №111 МВС України 2009 року не є законом и не має юридичною сили вищої за Закон України «Про Міліцію» та Конституцію України. І це є очевидним фактом.
З огляду на наведені фактичні обставини справи та приведені сторонами докази, вбачається, що співробітник ДАІ _____________ при зупинці т\з перевищив надані йому законом «Про Міліцію» права, у частині помилкового вибору на свій розсуд незаконної підстави для зупинки т\з, шляхом видання незаконної підстави - за законну.
Згідно п.2 ч.1 постанови Пленуму Верховного Суду України N 9 від 01.11.96
«Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя» ,

судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй.

Разом з тим, суд може на підставі ст.124 Конституції визнати такими, що не відповідають Конституції чи законам України, - акти органів державної виконавчої влади: міністерств, відомств, місцевих державних адміністрацій тощо.

Звернення до Конституційного Суду України в такому разі не вимагається.

П.5.пленуму ВСУ уточнює, що судам необхідно виходити з того, що нормативно-правові акти будь-якого державного чи іншого органу …., накази та інструкції міністерств і відомств, накази керівників підприємств, установ та організацій тощо) підлягають оцінці на відповідність як Конституції, так і закону.

Якщо при розгляді справи буде встановлено, що нормативно-правовий акт, який підлягав застосуванню, не відповідає чи суперечить законові, суд зобов'язаний застосувати закон, який регулює ці правовідносини.

П.7.Пленуму ВСУ звертає увагу судів на те, що згідно з ч.2 ст.57 Конституції є нечинними, а отже, не можуть застосовуватись ті закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, які не доведені до відома населення у встановленому законом порядку.

Це означає, що судове рішення не може грунтуватись на неоприлюднених нормативно-правових актах такого змісту.






На підставі Конституції України норми якої є нормами прямої дії , ст.268 КУАП, ст.49,133,162 КАСУ, постанови ПВСУ № 9 від 01.11.96 ,
заявляю клопотання про наступне:



Стаття 49. Права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі
3. Особи, які беруть участь у справі, мають право:
3) заявляти клопотання ………


Стаття 133. Вирішення судом клопотань осіб, які беруть участь у справі
Клопотання осіб, які беруть участь у справі, вирішуються судом негайно після того, як буде заслухана думка інших присутніх у судовому засіданні осіб, які беруть участь у справі, про що постановляється ухвала. Ухвала суду про відмову в задоволенні клопотання не перешкоджає повторному його заявленню протягом судового розгляду справи.
Стаття 162. Повноваження суду при вирішенні справи

2. У разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про:

Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності
має право: ………заявляти клопотання…………



1.Зобов*язати відповідача надати документи підтверджуючі своєчасний факт доведення до відома населення, у встановлений законом спосіб, та у порядку ст.. 57 ч.2 Конституції України,наказу МВС № 111 2009 року.

2.Визнати дії інспектора ДАІ _______, по зупинці т\з на підставі п.__ наказу МВС № 111 2009 року, такими, що не відповідають ст.. 19 Конституції України, та ст.___Закону України «Про Міліцію».

3.Керуючись ст.. 124 Конституції України, визнати наказ МВС № 111 2009 року таким, що не відповідає ст.. 19 Конституції України та Закону України «Про Міліцію».

4.Керуючись ст..162 п.8 ч.2 КАСУ прийняти постанову, яка б гарантувала дотримання і захист моїх прав, інтересів від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 19:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
лучше бы сюда вашу энергию,



коментируйте ................ хватит лаяться.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 янв 2011, 21:11 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
1.писанина - дрянь

2.лень думать, лень читать

по какой еще причине - тишина?

или приказ всех устраивает ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 янв 2011, 23:02 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 22:42
Сообщений: 234
Откуда: Киев
Авто: Северный Олень
Завтра отправлю заказным! Или лучше обычным, кто скажет?!

_________________
ГАЙДОНЫ ЗЛО!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 фев 2011, 02:33 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
надо обжаловать и отменить!

неуверен что весь приказ но то что частично - это факт!
а еще надо искать потдержки у Дипутатов! хоть они нам не товарищи но на войне любые союзники - друзья!
если постанову не отменить то может новыми поправками в законы или сами новые законы перекрылибы этот приказ!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 фев 2011, 07:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2009, 15:01
Сообщений: 1614
Откуда: Николаев
kam писал(а):
1.писанина - дрянь

2.лень думать, лень читать

по какой еще причине - тишина?

или приказ всех устраивает ?

Писанина - супер! :)
Думаю, что уровень юридической грамотности народа не слишком высок, чтобы добавить к тому, что так здорово написано!

_________________
Опыт- самый лучший учитель, но за свои уроки он берёт наивысшую цену.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 фев 2011, 15:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
а не кто не выяснял откудова эти 12 причин остановки - от кудова ОНИ их нарисовали!

в принципи Приказ 111 должен соответствовать конституции и законам и должен просто обьеденить общую деятельность ГАИ со всех законов в Один документ! что бв не прыгать по статейно вот это для ГАИ это для ППС это еще для кого то - ВОТ вам все в 111 читайте и руководствуйтесь!

а что получилось на самом деле - вместе с тем что бы улучшить деятельность ГАИ и соблюение гражданских прав пропихнули и НАРУШАЮЩИЕ пункты и требования!

14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями. (В ЗАКОНЕ О МИЛИЦИИ ЭТОТ ПУНК ЕСТЬ) значит просто скопировали
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму). (И ЭТО СКОПИРОВАЛИ)
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду. (Я СЕЙЧАС НЕ БУДУ РЫТЬСЯ ПО БАЗЕ - НО НОМЕРНОЙ ЗНАК и толон ОБЯЗАН БЫТЬ В ОПРЕДЕЛЕННОМ МЕСТЕ И СКОРЕЕВСЕГО ЭТО ВЫДЕРЖКА ИЗ ПДР- т.е тоже скопировали, те. 14,1,1)
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу. ТАК ЖЕ В ПДР указано что нельзя двигатся с нейсправностями в машине а при определенных неисправностях можно направлятся на СТО для ремонта - И ОПЯТЬ ЖЕ - ЭТО ПРОСТО НАРУШЕНИЕ ПДР см. 14,1,1
14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення. (Я НЕ ЗНАЮ КАК ГРУЗ МОЖЕТ БЫТЬ "ПРИЧЕПНИМ" до нарушения но и эта норма наверняка в каком то закон может "о милиции" я уверен что Милиционер если иму сказали что Иванов причастен к нарушению и скрылся и есть его приметы то похожего на Иванова могут сотановить и спросить не документы на машину а его Фамилию и удостоверение личности!.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою. так же я уверен что в каком то Законе где регламентируется РОЗЫСК, этот пункт дублируется от тудова! и здесь права и документы просматриваются формально - главная цель при таком подозрении это определить - этот авто из угнаных или нет! и вряд ли они должны болтать и уговаривать если где то уганли авто и именно этот разыскивают, то ГЛУПО с их стороны не найти причину остановки отпустить может быть угнаный автомобиль и угонщиков - здесть точно надо проверить номера агрегатов кузова и двигателя! А спорить и уговаривать Водителя не надо, надо все по процедуре делать если водитель сомневается и против добровольноко открытия копота и т.п.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути. (ВОТ это я ни где не искал такого пункта в других Законах но выглядит это пункт обсурдно - если Милиция знает свидетелей то их надо вызывать повестками или по иному официально а не ловить в городе и тормозить - вот когда Свидетель в своем личном графике найдет время тогда и пообщается с ГАИ ППС, А если на месте Нарушение то свидетель это тот кто сам говорит и походит к ППС ДАИ и говорит что - мол он все видел! так такого и останавливать не надо)14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж. (я так понимаю что именно этот ПУНК пропихнули и именно он нарушает свободу и права Граждан) ( с такой фомулировкой можно останавливать каждый день сто раз конвой Мэра города и просить у водителя предьявить документы - права и регистрационный талон на автомобиль - а вдруг у водителя его нет или они потдельны - Это обсурдный пункт Приказа и его применят не по законным основаниям а по личному усмотрению Инспектора!
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху. (я так понимаю что это именно тогда применяется когда ГАИ перекрывает улицы для того что бы проехал Кртеж Чиновников! хотя все равно не понимаю для чего здесь предоставлять докумены! если суд решил отобрать автомобиль или права то это дело Испонительной службы а не ГАИ.)
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.(в ПДР указано как должен быть размещен и закреплен груз т.е это пункт тот же самый что и 14,1,1 - и зачем повторятся!)
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. )и этот пункт тоже регламентируется ПДР а значит является нарушением правил дорожног движени...... 14,1,1


опять же повторюсь что я не разбирался и не копался по законам и Правилам - но я так понимаю что в основном здесь все связано с нарушением ПДР - пару пунктоа связаны с Розыском и законом о Милиции, и кое что пререкручену и злоупотреблено с нарушением Гражданских прав и свобод!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 фев 2011, 16:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
Последние два пункта - про закрепление груза и наличие спец сигналов - просто ТУПОСТЬ!!!!!!!!!!!!!!!

каким макаром проверять документы если Груз плохо закреплен и присутствуют спец сигналы! ЧТО от этого изменится!

если Ненадлежаще закреплен груз то это нарушение ПДР а значит причина лстановки 14,1,1 а не 14,1,11 если присутствуют спецсигнал то если они запрещены то причина остановки именно запрет на установку спецсигналов - может это и ПДР может еще где указано.



Разбераясь в Пункте 14,1 Приказа 111 надо добится исключения из приказа Тех пунктов которые дублируются, и тех которые нарушают Права и свободы Граждан!



а в общем использование Приказа 111 Инспектором и ссылание на него вполне законно! просто Инспектора видимо Тупые и ни чего в Юриспруденции не понимают!

если инспектор остановил Водителя и сообщил что н остановил его на основании п. 14,1,1 (нарушение ПДД) то здесь этот пункт нас просто преправляет на закон О милиции - а значит - это требование - законно!

если Инспектор остановил Водителя и сказал ему ........ 14,1,9 (просто проверка документов) То Инспектор должеен быть юридически подкованым и сказать с какого Закона эта норма взята ............. А так как Инспектор не разберается в нормативной базе в которой он работает - он Не ЗНАЕТ что НЕ в Одном законе не предоставлено такое право Госслужащим просто взять и по своему усмотрению проверять документы! а есили есть подозрение то оно на чем то должно основываться - и не на словах опять же а скорее всего основываться на Следствии. А следствие это целая кипа правовых документо и если Водитель под этим следствием то он имеет право и ознакомится и пользовоться Услугами Адвоката!.......


а можно какото суд попросить признать не законными и не конституционными определенные положения Приказа и такие которые должны быть изменены?
думу что ДА!

пусть меня простят но КИЕВЛЯНАМ легче судиться в эом плане все выссшие органы в Киеве, и ездить за сотни км. не надо!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 фев 2011, 16:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Alek2000 писал(а):
А следствие

Какое следствие в админделе?

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 фев 2011, 00:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
что значет какое?!

Следствия не в Админделе а в Деятельности ГАИ. Они как сотрудники МВД тоже уполномочены на Следственные Действия!

при ДТП и жертвах! десло расписывают Следователю ГАИ! при угоне - Розыском занимаются опера - следователи! Пусть это не те что в МВД но законы у них теже. о милиции УК, УПК и т.п.

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 фев 2011, 12:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
в гаи следователей никогда не было.
сотрудник гаи - дознаватель( орган дознания ).
следователь , следственного подразделения ( не гаи ) расследует только тяжкие составы-со смертельным исходом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 фев 2011, 12:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Alek2000 писал(а):
при угоне - Розыском занимаются опера - следователи! Пусть это не те что в МВД но законы у них теже. о милиции УК, УПК и т.п.

Чуток объясню , если Вы не знаете структуры МВД! )))
Alek2000 писал(а):
Пусть это не те что в МВД
Опера по угону автотранспорта , есть ТОЛЬКО в Уголовном Розыске! Следователи - только в Следственном отделе! ))) Никогда не пишите того чего не знаете!

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 фев 2011, 15:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
Ну вас всех - вы ни чего не понимаете! - я оюрозно говорю и обобщенно!

когда мою машину зацепили и уехали с места ДТП, то Именно Розыск из Облостного гаи Искал и нашел Виновного.

моего дядю тоже выловили Инспектора по Розыску в Городском Упр ГАИ, и свидетили подтвердили что машины моего дяди это не та машина которая уехала с места иного ДТП.

еще у моего друга было ДТП, и стороны не призновали своей вины ТАК этим происшествием занимался Следователь (Инспектор) который выезжал именно на тот перекресток и сверял показания Водителей, и иные моменты. а потом после так называемого расследования причин ДТП (не в момент и день ДТП) уже направил материалы в СУД!

Я неразберался в деятельности, и не дам квалификацию деятельности Инспекторов но для меня - Розыск и Следствие это не совсем четкие понятия только одного целого в деятельности именно МВД! это к ГАИ тоже относится!

а в своей мысли я имел введу что в Приказе 111 в п.14,1 свод и обобщение законных оснаваний для остановки и требования прьедьявить документы - выписаны из нескольких Законов (О милиции, ПДД, и .др. мне неизвестных) но я думаю что в этот пункт 14,1 внесли так же и такие основания которые ни в каком законе не указаны....... а количество из 12 пунктов это скореевсего просто КОЛЛИЧЕСТВО для путаницы, для прикрывания "глаз"..........

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 фев 2011, 22:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Alek2000 писал(а):
когда мою машину зацепили и уехали с места ДТП, то Именно Розыск из Облостного гаи Искал и нашел Виновного.

моего дядю тоже выловили Инспектора по Розыску в Городском Упр ГАИ, и свидетили подтвердили что машины моего дяди это не та машина которая уехала с места иного ДТП.

ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність» Стаття 5. Підрозділи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність
Оперативно-розшукова діяльність здійснюється оперативними підрозділами:
Міністерства внутрішніх справ України – кримінальною, транспортною та спеціальною міліцією, спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю, судовою міліцією; (Прим. Органи ДПС ДАІ не зазначені)

Проведення оперативно-розшукової діяльності іншими підрозділами зазначених органів, підрозділами інших міністерств, відомств, громадськими, приватними організаціями та особами забороняється. (Прим. Перевищення влади та владних повноважень ст.365 КК).
Наказ МВС №111 п.3.10. Здійснення спільно з іншими підрозділами ОВС розшуку транспортних засобів, водії яких зникли з місця скоєння ДТП, та транспортних засобів, які викрадені або якими незаконно заволоділи в межах території обслуговування під час введення відповідного оперативного плану.

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 мар 2011, 20:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
18 марта в донецком угаи проводил совещание зам.нач.департамента - резников вв, курсирующий по всем увд
со слов, затрагивался вопрос участившихся слишком, жалоб граждан на неправомерные действия гаи.
гайцов призвали быть сдержанными и вежливыми, чтобы гражданин после встречи с гаи уезжал в хорошем настроении.
было сказано что департаментом ведется работа по изменению приказа 111.
при этом
показатели,денюшки и прочие сопутствующие негаразды никто не отменял и не собирается.

от автора:
скорее конституция под приказ прогнется в руках проффесорской элиты, чем наоборот.
время покажет что и в соответствие с чем будут изменять и подгонять.


у кого имеются возможности подтвердить пребывание этого макеевского отпрыска в других регионах ?.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 87 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: