road писал(а):
В общем даю новую фишку. Часто мы когда видим нарушение ГАИ - пишем жалобу. Часто по этой жалобе дают ответ "порушень не выявлено" или например начинают приглашать в гости и задавать вопросы "зачем вам это нужно".
Этого можно избежать по другому назвав заяву.
А называем мы ее так: ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
В общем идея в том, чтобы все жалобы формулировать в форме ВОПРОСА.
Вот кусок запита:
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема:
обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
вільним доступом суб'єктів інформаційних відносин до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів;
Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1. ЧОМУ В ДАІ ПРАЦЮЮТЬ ДЕБІЛИ?
ну і т.п.
--------------
Надеюсь смысл понятен. Вопросы можно ставить абсолютно дурацкие и такие чтобы любой ответ ставил ГАИ в тупик.
А ответить обязаны. По результатам запроса отписываемся в прокуратуру или в суд.
Таким образом мы предстаем в глазах ГАИ не жалобщиками а просто гражданами которые интересуются работой ГАИ
Скоро опубликую несколько интересных тем
бред - а где же законность?