На обсуждение выкладываю 1- й вариант заявления по поводу попытки отмены ПРИКАЗА МВД № 111 2009., после обсуждения предлагаю желающим отправить аналог адресатам. Корректируйте при желании.
Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини Н. Карпачовой 01008, м.Київ, вул.Інститутська, 21/8
Першому заступнику Міністра Кабінету Міністрів України Любченко Костянтину Валерійовичу Киев, ул. Михаила Грушевского, 12/2
Міністру юстиції України
Лавринович Олександру Володимировичу Киев, ул. Архитектора Городецкого, 1/3
Данные заявителя___________________________
Заява
Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян»
Відповідно ПКМУ № 1577( 2006 року) Документ 1577-2006-п, редакцiя вiд 16.03.2009 на пiдставi 161-2009-п, чинний
2. Мін'юст у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням. 26 червня 2009 р. за N 576/16592 в Міністерстві юстиції України зареєстровано Н А К А З МВС України N 111 від 27.03.2009. Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС.
Відповідно до даного наказу,працівнику дпс ДАІ МВС України, в супереч закону, надано 12 підстав для зупинки транспортного засобу.
П.14.НАКАЗУ №111: Підстави для зупинки працівником Державтоінспекції МВС транспортного засобу
14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є: 14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями. 14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму). 14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду. 14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу. 14.1.5. Наявність даних, що свідчать пропричетність транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення. 14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою. 14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути. 14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленніадміністративних матеріалів. 14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж. 14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху. 14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху. 14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
Але на даний час Закону України «Про ДПС ДАІ», поки що нема, тому дпс ДАІ забов*язана діяти у правовому полі ЗАКОНІВ «Про міліцію», «Про ОРД», «Про дорожний рух», «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів…,КУАП…
Стаття 3. Принципи діяльності міліції
Діяльність міліції будується на принципах законності, …. гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Стаття 4. Правова основа діяльності міліції
Правовою основою діяльності міліції є: Конституція України , цей Закон, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України, Загальна декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку.
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції
Закон у даному випадку надає міліції право зупиняти транспортні засоби в разі:
Стаття 11. Права міліції 21) ……
зупиняти транспортні засоби в разі
- порушення правил дорожнього руху,
-наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту,або забруднення ним навколишнього середовища, -а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою;
Крім того КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ визнає, що: Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 про затвердження Положення про держреєстрацію нормативно-правових актів…
Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції ( 254к/96-ВР ) та законодавству України,…
2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.
4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що: а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 ) …
12. У разі коли нормативно-правовий акт відповідає вимогам, зазначеним у цьому Положенні, орган державної реєстрації приймає рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта за встановленою Мін'юстом формою, заносить його до державного реєстру…
13. У державній реєстрації відмовляється, якщо нормативно-правовий акт: ( Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1440 ( 1440-2004-п ) від 28.10.2004 ) а) не відповідає Конституції ( 254к/96-ВР ) та законам України, іншим актам законодавства, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 )і протоколам….
З вищенаведеного очевидно,що наказ МВС від 2009 р., №111 не відповідає ані Конституції України, ані ЗУ «Про міліцію». Тому виникає істотне питання, яким чином Наказ МВС 2009р., № 111, за даних обставин, пройшов держреєстрацію у мінюсті?
Згідно основного Закону (Конституції України) Стаття 19. ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Зазначені 12 підстав, (значна частина з них), з наказу МВС №111, законом «Про міліцію» не передбачені, а тому є надуманими , та не законними, дпс ДАІ не мають законних підстав примушувати громадян робити те що не передбачено законом. При розробці наказів МВС, суб’єкти нормотворення, повинні керуватися цією ж ст..19 Конституції ( Органи державної влади їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.) , та Статтєю 68.Конституції,- Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. За даних обставин це стосується і водіїв і ДАІ.
З метою запобігання порушенням прав і свобод людини та сприяння їх поновленню,та на підставі п.18 ПКМ України від 28 грудня 1992 р. N 731 прошу :
розглянути питання про скасування рішення про державну реєстрацію НАКАЗУ МВС України від 27.03.2009 N 111 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592.
то же заявление на имя -
Генеральному прокурору Україны О.Медведько Киев, ул. Резницкая, 13/15
С дополнительной формулировкой:
Згідно п.3., п.5., ст.121 Конституції України, з метою нагляду за додержанням законів органами які проводять оперативно-розшукову діяльність, та нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, прошу…….
Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
|